tarvitaan ohjausta tutkimuksen VLSI Design

J

jsps

Guest
Hei,
Olen frm Mumbai.Haluan tulla asiantuntija VLSI suunnittelu ja sulautetut systems.I oli ottaa VLSI elektiivisen aihe, tarkoitan juuri tietää hyvin littlebit tehty VLSI.Kerro minulle, mistä aloittaa, haluan onko kursseja VLSI ja Embedded.
Tällä hetkellä im työskentelee devlp.engg Mumbaissa
plz opas minua.

terveisin
JSPS

Hi JSPS ..........hyvin yaar ......... kursseja tho CDAC Hain AUR Bangalore aaye tho Sandeepaani ya on joitakin laitokset, jotka tarjoavat 6 kuukautta perustuu kursseja VLSI tai Embedded ..............
CDAC Pune ............ Embedded AUR VLSI mein erikseen koulutuksen dethe Hain
Sinun on käytävä läpi kaikki INTIA Tentti päästä näille kursseille ........
VLSI keskukset sidoksissa CDAC Pune on Thakur instituutti, Kadivili (E), Mumbai .... ek baar Jake waha par baat Karle .......... Teek Hain ..... shayad Feb 20 ko Haastattelut Huye on .......
AUR Embedde CDAC Pune tho .............. Hyderabad, Bangalore, Chennai mein Hain .........
VLSI AUR Embedded yhdessä chahiye tho CDAC Noida ...............

kiitos guru,
jos sinulla on jokin yhteys määrä Thankur laitos, kandivali, ilmoita minulle.

terveisin
JSPS

voit soittaa
Arvoisa DA Pardasani tai herra Shahbaz Alam klo 022-28542917

onnea

Sen paremmin liittyä CDAC Pune ... sijasta Thakur ......
mutta että valmistautua tutkintoon n haastattelussa ...

Suunnitelmassa ...

Hei,
CDAC Pune on best.then bitmapper Pune on myös hyvä.Ja jos mahdollista voit suunnitelma ms VLSI.

-suhteen
-Manmohan

Hi all,

hyvän vlsi instituutti, että olin nähnyt on VEDAIIT, Hyderabadiin.käy läpi seuraavan linkin www.vedaiit.com. Vuonna veda kaikki työkalut, että he ovat opettaneet on valmis ASIC-suunnitteluun, mutta muiden laitosten ne opettaa FPGA design.

terveisin,
ramesh.s

Hi all,
kiittää u kaikki vastauksesi, kuten im oleskelevat Mumbai i cant mene Pune liittyä CDAC.

terveisin
JSPS

Hei,
se on parempi u do Mtech vuonna VLSI ja sulautetut järjestelmät hyväksytyn / tunnustetun yliopiston ..... tämä on, koska se on helpompi saada vlsi työpaikkojen jos u ovat Mtech sen sijaan, 6 kuukautta todistuksen tietenkin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back