tarvitaan pieniä, halvempaa ja hyvä kosteuden anturi

D

dpechman

Guest
Hei, Haluamme, im tarvitsee sugest suhteellisen kosteuden anturi 0-5V ulostulo tai muunlaista näin ... on pieni kiitos, Daniel

Hi Tarkista DS18S20 Dallas (Maxim) ja SHT11 päässä sensirion tai lm35 piirejä kansallisilta. Kaksi ensimmäistä niistä käsitellään muita viestejä tässä foorumissa. Onnea

erittäin mielenkiintoinen tämä sht11, mutta tämä lm35 eivät ole vain lämpötila-anturi?

Hi Daniel Käytämme Galtec kosteusanturi - se simuloi PT100, ja se ei ole aivan halpaa, mutta ehkä he tekevät jotain enemmän sovi sinulle. Voisi olla lähtökohta Cheers Pete

Hei Pete, mitä im etsii on jotain aivan kuten SHT11, mutta i dont tiedä hänen hinta vielä ... im ulkoneva dataloggeri lämpötilan, kosteuden ja paineen, mutta on pieni ja kaikkein halvempaa mahdollista.

Kokeile h - p: / / ww.humirel.com / products.html Ei jäniksen raaka-anturi ja moduulit. Ne ovat erittäin mukavia. Olen seurannut Tällaiset anturit 20 vuotta.

sht11 on mukavaa. Käytän sitä yhden vuoden. se maksaa noin 16 dollaria yhdestä kappaleesta suoraan Farnell mutta voit saada ilmaisen näytteen sensirion sivusto http://www.sensirion.com * huono * asia on, että tämä anturi on digitaalinen ja et se pitää kytkeä microcontroler, et voi käyttää sitä logiikkaa portit tai multivibrators.

[Quote = Kripton2035] * huono * asia on, että tämä anturi on digitaalinen ja sinun se pitää kytkeä microcontroler, et voi käyttää sitä logiikkaa portit tai multivibrators. [/Quote]:) Moi, en pidä tässä yhteydessä on MCU on niin paha, sinänsä. Voit käyttää MCU laskea kastepisteen (käyttäen lämpötila ja kosteus tietoja SHT11). No se on minun kaksi senttiä.

Erittäin hyvin alhaiset kustannukset kosteus anturi on pieni pala puuta (tai celuloid):). Lue liittää artikkeli miten laskea ilman RH tukikohtaan puun kestävyys. Vaikka luulen, että ette käytä tätä "anturi" On mielenkiintoinen teoreettisesta näkökulmasta.

Hei, Koska hanke dataloggeri olemme käyttäneet Honeywell kosteus anturi (HIH 3610). Teimme hyviä kokemuksia siitä. Katso: h ** p: / / content.honeywell.com / tunnistava / prodinfo / humiditymoisture onnea ...

[Quote = Dspnut] [quote = Kripton2035] * huono * asia on, että tämä anturi on digitaalinen ja sinun se pitää kytkeä microcontroler, et voi käyttää sitä logiikkaa portit tai multivibrators. [/Quote]:) Moi, olen eivät pidä tältä osin MCU on niin huono asia, sinänsä. Voit käyttää MCU laskea kastepisteen (käyttäen lämpötila ja kosteus tietoja SHT11). No se on minun kaksi senttiä. [/Quote] No, sanon * huono * koska hän haluaa yksinkertaisen kosteusanturi. Kun olen lukenut, että hän myös haluaa olla paineanturi, joten microcontroler on melkein pakko tapa ... vaan "yksinkertainen" kosteusanturi, Phillips pseudot kapasiteettia, inclused vuonna multivibrator, on yksinkertaisin kaavioita, ja analoginen ne, jotka dont halua tehdä digitaalisia toimenpiteitä! No, minun kaksi senttiä liian!

Hi! arkkia-11 ja arkkia-71 on erittäin hyvä devices.You tilata näytteitä sensirion.If pyydät näytteitä, älä unohda pyytää näyte koodit suosittu MCU-luvulla. pyysin koodi pic16f877 ja jos joku etujen Voin lähettää sen kautta e-mail. Analyzer.

Haluaisin saada piirikaavio käyttöliittymä PIC16F877 (mikrokontrolleri) kanssa SHT11 ja koodi CCS-PIC16F877? Tai sarjaportin PC? Tarvitsen rutiineja lukemiseen SHT11 anturi (kosteus ja lämpötila) kanssa PIC16F877 tai PIC16F628 mikro. Voitteko auttaa minua? Thanks Regards, sylvia_karla@yahoo.com.br Kirjoitit Hi! arkkia-11 ja arkkia-71 on erittäin hyvä devices.You tilata näytteitä sensirion.If pyydät näytteitä, älä unohda pyytää näyte koodit suosittu MCU-luvulla. Pyysin koodi pic16f877 ja jos joku etujen voin lähettää sen sähköpostilla. Analyzer.

H1 kosteusanturi. mutta tämä anturi tuotannosta on kapasitanssi välillä 112pF (10% RH) ja 143pF (90% RH) Sen käyrä ei ole lineaarinen niin käytämme yksinkertaista taulukon muuntaa A / D-lukeman oikea RH-arvo. Kapasitanssi taajuuskonversiotuotteet tehdään yksinkertaisella 555 ajoitus piiri. Tämä taajuus syötetään PIC: n T1_CLK

Hei, analizer: D!! Olen kiinnostunut pic16f877 koodi. Lähettäkää minulle! Kiitos etukäteen!

ANALIZER !!!!! Tarvitsen koodi pic16f877 varten shtxx! lähetä se minulle! kiitos!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back