tarvitaan piiri käyttäen BJT ja OP-AMP

W

wanelec

Guest
joku voi auttaa minua löytämään piiri, joka on
KAKSI DECADE BJT-OP AMP CASCADE kääntämällä VOLTAGE VAHVISTIN
auttakaa minua pian mahdollista

kiinnitä piiri tai suggsestion minulle .. kiitoksia

Minun puolivälissä Hankkeen nimi on "kaksi DECADE BJT OP AMP CASCADE kääntämällä VOLTAGE VAHVISTIN ".... haluan suunnitella piirin mutta minulla ei ole aavistustakaan.kanisteri u kimmoisuus we jokin vihje tai ajatus suunnitella piirin ..?
Last edited by wanelec on 06 maaliskuu 2007 5:18, muokattu 1 kertaa yhteensä

kaksi vuosikymmentä = 40dB?Olisi jännitettä vahvistimen kanssa cascade rakenne, oletan, että tiedät mitä se tarkoittaa.Se on melko yleinen aihe.Sinun on parasta kysyä ohjaajana lisätietoja.

Otsikko:

Kahden vuosikymmenen BJT-OP AMP Cascade kääntämällä jännite vahvistin

ERITTELYPERIAATE:

vain yksi BJT, yksi OP AMP UA 741 ja yhden virtalähteen 12V on käytettävä.
10K ohmin kuormaa ja tulosignaalin liitetään kautta kondensaattorien amplifier.The suurin jännite voitto on noin -500.Tuloimpedanssi on noin 600 ohm.output impedanssi on noin 10K ohm.The vähän rajataajuus on noin 200 Hz ja suuren rajataajuus on noin 20 kHz (kaistanleveys on 200-20KHz: 2 vuosikymmeniä).
Suurin peak-peak (MPP) ulos ilman katkaisu on ≥ 6v.The OP AMP saa tuottaa alhainen särö ≤ 20KHz

wanelec kirjoitti:

Otsikko:Kahden vuosikymmenen BJT-OP AMP Cascade kääntämällä jännite vahvistinERITTELYPERIAATE:vain yksi BJT, yksi OP AMP UA 741 ja yhden virtalähteen 12V on käytettävä.

10K ohmin kuormaa ja tulosignaalin liitetään kautta kondensaattorien amplifier.The suurin jännite voitto on noin -500.
Tuloimpedanssi on noin 600 ohm.output impedanssi on noin 10K ohm.The vähän rajataajuus on noin 200 Hz ja suuren rajataajuus on noin 20 kHz (kaistanleveys on 200-20KHz: 2 vuosikymmeniä).

Suurin peak-peak (MPP) ulos ilman katkaisu on ≥ 6v.The OP AMP saa tuottaa alhainen särö ≤ 20KHz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back