Tarvitaanko ulkoista jännitettä GPS-yksikkö jälkeen vuorovaikutuksessa?

A

asic1984

Guest
HI joka on excperience kanssa vuorovaikutuksessa gps, olen eTrex Garmin laite minun täytyy toimittaa ulkoista jännitettä GPS-laitteen, tietäen, että se on jo paristot, voitava käyttää RS232 (do RS232 tarpeisiin ulkoinen virtalähde kuin paristot gps) Kiitos avusta

Jos haluat käyttää GPS lyhyen ajan, akut on tarpeeksi suuri, mutta jos haluat käyttää sitä pitkään, niin parempi vaihtoehto on käyttää ulkoista virtaa. Niin pitkälle kuin "RS-232"-liitäntä on kyse, on tietoinen siitä, että suurin osa GPS-laitteita (mukaan lukien Garmin) toimivat vain 0-5V, mitä itse asiassa ei ole mitään tekemistä "true" RS-232-taso. Mutta koska kotimaan hakemuksiin tällä tasolla 0-5V, eli oli helpompi tuottaa, useimmat nykyajan PC, kannettavat tietokoneet, jne. lukee näitä laitteita .. Ja siitä syystä (ei oikea RS-232 kuljettaja), sinun ei tarvitse ulkoista virtalähdettä .. Terveisin, IanP

Hei kiitos liikaa IanP u ovat todellista tukea kuulla ostin kaapeli, joka yhdistää GPS pc ... Kun mitataan lähdön lähettävän signaalin pc löysin sen vaihteluväli -4,5 ja 1,5 jännite ... negatiivinen on ok ... mutta positiivinen valikoima on pieni mielestäni on, että normaali, myös minun täytyy tietää, miksi on niin valta tappi GPS kaapeli ... on se tulo tai lähtö kiitos liikaa apua

Useimmat GPS-vastaanottimet ovat tulo ulkoiseen virtalähteeseen. Ennen kuin liität mitään ei tarkista käyttöohjeesta max hyväksyttävää jännitteen laitteelle. Incase sinulla Garmin brändi, saatat löytää tämä muste erittäin hyödyllinen: http://pfranc.com/projects/g45contr/assemb.htm Terveisin, IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back