tarvitse prosessia, joka on BSIM4 mallia, joka perustuu MOSFETS!

V

v_naren

Guest
Hei jäsenten ....
Ajattelin, jos voisin saada teknologian tiedostoja tahansa menetelmää, joka on BSIM4 TAI MOS MALLI 9 perustuu mosfets ilmaiseksi noin verkkosivuilla ..... te tiedätte kuten .... kurssin www-sivut, jotka antavat teknologian tiedostoja perustuu bsim3 .3.2 opiskelijoille kursseja
kuten Prof.Boser 's EECS240 verkkosivun, joka antaa teknologian tiedosto on 0.35um prosessi, joka on valitettavasti perustuu bsim3v3 vain

Haluan vain BSIM4 TAI MOSMODEL9 prosessia FILES jotta voin Varmista GATE aiheuttama melu on SISÄLLYTETTÄVÄT Mallit!

Cam noin voit auttaa minua löytämään, mistä voin saada bsim4 tai mm9 teknologia-tiedostoja?

Ole hyvä ja auta minua

kiitos ...

Mielestäni muutaman valimot tarjota Bsim4 malleja indusoidun porttiluku melun vaikutus considered.You voi lisätä tämän vaikutuksia Bsim3 malleja. Katso "Loisperäiset Aware optimointiehdotuksen CMOS RF Circuits".

onnea!

Kuten sanoin ennen BSIM4 malliin kuuluu indusoidun porttiluku melu malli jo.Tarvitsen vain BSIM4 malli MOSFET.Tiedän, että voimme lisätä indusoidun porttiluku melu ulkoisesti simulaattorin kuten HSPICE ... mutta se ei niin helppoa.Näin, että tekniikka on Dr.Shaeffer 's thesis.Erittäin vaikea muuttaa rytmi!Tästä syystä olen hakuja suoraan mihinkään BSIM4 mallia tiedostoja ...

Mielestäni vain 90nm prosesseja on siitä, että juuri nyt, kun taas 0.13um, jotka eivät (ainakin jotka olen nähnyt).

Minulla ei ole mitään ...mutta ...

Olen edelleen etsii liu kirja MOSFET mallinnus käyttäen BSIM3 ja BSIM4

Silti,

Fouad et al.High Frequency Noise Simulaatiot on MOSFET s Lyhyt Channel vaikutukset käyttäen PSPICE.IEEE yhdeksännestätoista National Radio Science Conference, maaliskuu 2002.

Näin, että paperi, se voisi kiinnostaa sinua varten lyhyellä aikavälillä.

On oltava I @ @ @ Resurssienhallinta.

wow ... kiitos paljon puppet1
Se että on erittäin kiinnostavaa lukea paperin esititte!
Olen aina halunnut käyttää PSPICE ja ORCAD tehdä joitakin RF-suunnittelua, mutta ei ole koskaan ollut mallin tiedostoja!

Minulla on vain työtä Cadence ei valimo siltä osin, sikäli kuin tiedän, on antanut mallin tiedostoja Windows-pohjaiset mausteen Simulaattoreiden .... minulla on vain nähdä ja käyttää mallin tiedostot hspice .... kiitos jälleen ....

Siirry esimerkki sivut
www-device.eecs.berkeley.edu / ~ bsim4/latenews.html

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back