Tarvitsen apua 8051 hakemusta

• Thread starter Puolijohdetuotteiden
  • Start date
P

Puolijohdetuotteiden

Guest
Oma projekti on alla:

Käyttäen 8051-ohjaimella muita laitteita eri tavalla:
- Suoraan
- Kauko-ohjain (infrapuna)
- PC
- Käytetään puhelinverkon
- Kautta LAN ja Internet

Jos sinulla on jokin suositus tai linkkejä, jotka liittyvät tähän hankkeeseen, auta minua!

Kiitos etukäteen!

Vain yksi tiedot sinulle postitse tai ne kaikki?On lähiverkkoyhteys, joka on jo erittäin monimutkainen tehtävä, joten on erityinen.

Minun dar ystäväni mitä ru sanoa!
Voit vaatimukset ovat niin complax
Haluan tietää, että kuinka paljon u ovat työskennelleet 8C51 jälkeen aion ehdottaa u mitä tehdä
ok

Jos sinun on todella LAN, vilkaise Dallas DS80C400 alkaen Maxim - se on LAN-ja hallintalaitteet firmware sisäänrakennettu

http://www.maxim-ic.com/

Hurraa,
FoxyRick.

Joo, aivan viimeisen 2 tehtävät näyttää vaikealta.Joten tällä hetkellä, jätä ne huomiotta.Haluan keskittyä ensimmäiseen 3 tehtävistä.

Ohjaimella muita laitteita sitä ei ole vaikeaa, ja olen jo tehnyt yhden asian.

Mutta toisen laitteen (esim. minun pöytävalaisin, TV-, jne.) avulla: AT89C51 infrapuna-tai PC.

Jos sinulla on linkkejä tai neuvoja, auta minua!

Semiconductor kirjoitti:

Joo, aivan viimeisen 2 tehtävät näyttää vaikealta.
Joten tällä hetkellä, jätä ne huomiotta.
Haluan keskittyä ensimmäiseen 3 tehtävistä.Ohjaimella muita laitteita sitä ei ole vaikeaa, ja olen jo tehnyt yhden asian.Mutta toisen laitteen (esim. minun pöytävalaisin, TV-, jne.) avulla: AT89C51 infrapuna-tai PC.Jos sinulla on linkkejä tai neuvoja, auta minua!

glenjoy kirjoitti:Semiconductor kirjoitti:

Joo, aivan viimeisen 2 tehtävät näyttää vaikealta.
Joten tällä hetkellä, jätä ne huomiotta.
Haluan keskittyä ensimmäiseen 3 tehtävistä.Ohjaimella muita laitteita sitä ei ole vaikeaa, ja olen jo tehnyt yhden asian.Mutta toisen laitteen (esim. minun pöytävalaisin, TV-, jne.) avulla: AT89C51 infrapuna-tai PC.Jos sinulla on linkkejä tai neuvoja, auta minua!

Voit etsiä Googlen MARAMI sa internet apua, on kailangan mo Rin ng suorittaa kertaa sovelluksia.

glenjoy kirjoitti:

MARAMI sa internet apua, on kailangan mo Rin ng suorittaa kertaa sovelluksia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back