Tarvitsen apua valinnassa muuntaja vanhan laitteiston

• Thread starter AnswersInGeneSimmons
  • Start date
A

AnswersInGeneSimmons

Guest
Tarvitsen apua valinnassa muuntajan todella vanhoja laitteita. Niinpä minun projektini on 70-luvun syntetisaattori / näppäimistö että yritän rehab. Minulla oli jotenkin toimi ennen, mutta jossain vaiheessa huomasin, että muuntaja oli vaurioitunut ja se on vaihdettava. Kun katsot sitä, johdot, mene varsinaiseen Väline tuli ulos, ja se on ollut kaapissa, kun yritän keksiä, mitä tehdä seuraavaksi. Joten nyt en pääse edes voimaa asia nähdä, mitä muuta työtä minun täytyy tehdä. Kun saan uuden muuntajan kuitenkin tarpeeksi se toimii minun katsoa seuraava askel. OK, että on sanottu, olen löytänyt pari sarjaa kaavioita verkossa. Kuitenkin ne vain antavat minulle jännitettä, että minä tarvitsen (ja toinen sanoo: minä tarvitsen +15-15, toinen sanoo minun +18-18) eikä alkuperäistä osanumero. Kaikesta huolimatta tiedän, alkuperäinen osa voi edes olla tuotannossa enää. Joka tapauksessa, en edes osaa kuvailla tätä osaa tarpeeksi hyvin hakea tahansa web-sivuston. Jos drop-osassa olemassa, se olisi mukavaa. Jos en voi todeta, siellä on runsaasti tilaa laatikossa jotain samankokoisia. Onko kellään mitään ideoita minulle?

Niinpä vanha tranformer on ulkoseinän-plug virtalähde? Vain Nouto ja tarkastella eritelmien kirjoitettu. Jos tarvitset apua, ilmoita tiedot täältä. Ei ole paljon voimme tehdä toisin. Jos syntetisaattorin tarvitsee kaksi jännitteistä kuten + /-15V, se on vain kysymys tranformer valinta. Onko sinulla idea, jos vanha virtalähde on säännelty vai ei? Btw, saanko kysyä, mitä syntikka tämä on? Ota kuvia vanhan muuntajan ja syntetisaattorin, mielellään myös Synthin PCB: t, jotta voisimme yrittää arvioida asioita. -Samppa

HI, Minulle on epäselvää Sinulla muuntaja tai virtalähde pls? Sinun täytyy olla muistiinpanoja yli PCB, ehkä voit nähdä + / - tarjonnan jännitteet syntetisaattorin, jos et tiedä, kuin sinun täytyy tarkistaa, millainen säädin on ajaa Transformer, jotkut vanhemmat realisaatioita tarvitsevat 3-5 volttia! integroitujen piirien eli LM 317/337 tarve on 2-2,5 V minimi .. Näillä tavoin voit calcultae, on minun jännite eli + / - 15V DC, että minun täytyy antaa siitä, että tulot min. 3 voltin enemmän, myös + / - 18 -, parempaa 19,5-20V DC_after tasasuuntaaja! Muista pls: tasasuuntaaja on siis toinen + 0,7-1V (sillat ~ 2V) DC. Näin laskettuna (mukaan lukien ca. -5% Varauksen pienemmällä teholla / pääjännitteitä) tarvitset muuntajan minimi nimellinen toisiojännite noin. 15Veff. K.

Hei kiitos vastaukset ja kysymykset. Jo se kertoo minulle, että voisin olla mahdollisuus tähän. Haluan tehdä tämän, jotta järkeä minulle. Kuvat: Nykyinen kamera on 15 megapikseliä ja minulla ei ole asennettu ohjelmisto tehdä kuvia foorumin ystävällinen. Tämä voi tulla liian aikaisin, mutta kuva joka löysin google voi antaa käsityksen siitä, mitä olen työskennellyt.
101.jpg
Niin, Samppa, se ei seinään syylä tyyppiä. Se on johto, joka tulee ulos rummusta. Mielestäni on Yhdysvaltain vakio 12/3. @ Karsz: Yah, olen todella ulos paikan syvyys. En ole ystävä, joka aina korjasi televisioissa 70-katsomaan sitä (hän ​​oli oikeastaan ​​kaveri joka rikkoi muuntajan johdot). Hän sanoo, että minulla on ICs siinä.

Lähetä linkkejä kaavioita ja varmaan voimme selvittää, mitä muuntajan tarvitset.

Jos haluat kuvia muokata, muuttaa eli noin alempaan pikselin Nr jne. ..: lataa irfanwiev_its ilmainen ja todella hyvä! K. Unohda depressives_chance on teille kertaa :), max sinä (dont) näkevät / ymmärrä sitä!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back