Tarvitsen loistava lähtö projektiini

D

dkalna

Guest
Moi, olen uusi täällä altought olen opiskellut elektroniikkaa kauan sitten. Olen perustiedot elektroniikan, cuircit levyt, procesors, assebmler jne, olen ohjelmistokehittäjä niin tietokoneesta puolella ei pitäisi olla mikään ongelma ... mutta tarvitsen loistava lähtö minun projektini. Mitä se on? No, haluaisin rakentaa jotain kuten Lego Mindstorm mutta haluan rakentaa sen itse. Mitä sinä, mikro gurut, ehdottaa? Mistä aloitan? Mitä minun pitäisi tutkia? Kiitos paljon, Dalibor

Voisit kokeilla tutkii ELEKTOR E-Blocks ... yhdessä flowcode, se tekee mukava startti-paketin

No, kiitos paljon vastauksesta, aion tutkia joitakin Elektor asiat, mutta oikeastaan ​​haluaisin rakentaa sen tyhjästä ja ymmärtää sen 01010110 ... muuttoa kädet ja jalat .... niin mistä aloittaa?

No en usko että Eblocks joiden avulla voit aloittaa. Työskentely se auttaa sinua ymmärtämään Sisään ja ulos n päässä kuva ohjaimia. Kun master ohjelmointi PIC ja sen mahdollisuuksista, haluat ehkä digg osaksi laitteisto. Myös laitteisto voidaan innoittamana eblocks. En ole ehdotusta siitä, että käytät eblocks rakentaa oman suunnittelun vaan käytä sitä hallita osaamista. On vaikea auttaa sinua pääsemään alkuun sillä et määritä sinua tietoa. 100101 vain kertoo minulle, että tiedät vähän siitä binääri ja ehkä C? Mikä on koulutustausta?

[Quote = dkalna] No, kiitos paljon vastauksesta, aion tutkia joitakin Elektor asiat, mutta oikeastaan ​​haluaisin rakentaa sen tyhjästä ja ymmärtää sen 01010110 ... muuttoa kädet ja jalat .... niin mistä aloittaa? [/quote] Hei, käy osoitteessa www.nebis.ch elektroniikkateollisuudelle / ohjelmoija kurssit / kirjan muodossa, enimmäkseen CD, voit lainata sen ETH Bibl. omassa maassa :) K.

Hyvä tapa saada takaisin vauhtiin asioita on aloittaa pieni mikro-ohjain. Leima on nopea ja helppo tapa aloittaa. Voit laskevat edelleen, voisit rakentaa yksinkertainen Z80 tai 8051 piiri. Jos et halua itse rakentaa sitä, käytä Proteus. Kanssa, että ohjelmisto ja kääntäjä, sinun pitäisi pystyä saamaan vauhtiin ole aikaa ja saada aivot pumppaus. Voit suunnitella ja Proteus noin leima, sitten ostaa ja kokeilla sitä. Pidä hauskaa matkalle, Red

Moi, kiitos teitä kaikkia vastauksia. Minun tausta, olen opiskellut elektroniikkaa, kuten lähes 20 vuotta sitten lukion, meillä on ohjelmoitu 8080 kanssa ASM ja kaikki henkilöstö, sitten menin yliopistoon ja siirtyi C: ltä Java, jossa käytin nykypäivään ansaita minun jokapäiväinen leipämme ... Olisinko täysin worng jos ostan Microchip pic3 Debug Express ja yrittää oppia?

Kaikki mikrosirun pruduct ja development kit tulee sakko. Kokeile Proteus. Voit työskennellä Useimmat prosessorit (Pic, leima, Z80, 8061, HC11) ja millä tahansa kielellä. En hypätä ASM. Sen sijaan jäädä C. Jos käytät todistettu uC sitten on laskeutuminen kääntäjät siellä. Tarvitset vain ASM erityisissä olosuhteissa tai uusin prosessorit. Päivittäin käytän 8051,80186, HC11, kuvia, postimerkkejä, tai PLC-ohjaimessa. Yritän pysyä C koska se on helpompi satamaan koodia hankekohtaisesti. Punainen

Moi, ja kiitos vielä kerran vastauksen. Tänään minun PicKit3 Debug Express mikrokontrolleri, jolla PIC18F45K20 aluksella on saapunut, ei voi odottaa aloittaa pelaamisen ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back