Tarvitsen opastusta ... Ole hyvä ... im uusi;)

H

HDD

Guest
Hei, haluaisin ensiksi sanoa, että tämä blogi näyttää hienolta ja on käynyt monet fiksu ihmiset ... :) Nyt ... Im täysin uusi elektroniikka ... im hyvä tietokoneiden kanssa ... ja I viulu elektroniikka koko ajan .. mutta haluan rakentaa yksinkertainen asia .. ja ihmettelin, jos joku voisi antaa minulle joitakin ohjeita ... :) Project: Näppäimistö, kun numero painetaan tulee säilyttää ei-voletile muisti (jos akku loppuu ..) ajan (ja päiväys jos mahdollista ...) ja voi saada tietoa säännöllisesti tekstiä tietokoneen että muisti myöhemmin ... Jos joku voisi kertoa minulle mitä tarvitsen ... Olen näppäimistö ... Mutta mitä muuta tarvitaan ja miten johto kunkin numeron mitä .. ja miten yhteys tietokoneeseen voi lukea muistia .... apua tervetullutta ... Kiitos!

Helpoin tapa olisi käyttää mikrokontrollerin että on joitakin EEPROM, säilytystä info ja toimittaa sen pyynnöstä. Mikro voi skannata näppäimistö. Tarvitset myös reaaliaikaisen kellon, joka seurata kun virta katkaistaan (tarvitsee akku). Jotkut RTC n on muutama tavu akun varmuuskopioitu RAM, jonka avulla voit tallentaa tiedot, sen sijaan Micron EEPROM. Mikro olisi puhua RTC kautta joitakin käyttöliittymän.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back