Tarvitsen scripting tulkita kieltä sulautettujen plataform

E

eltonjohn

Guest
Olen tässä plataform että olen juuri suunnittelussa .. tällä hetkellä perustuu nopeaan Silab n 51 suoritinta 128kbytes flash .. Omat plataform ohjaa lämpökirjoitin LCD ja näppäimistö. Olen hämmästynyt, että tähän mennessä olen käyttänyt vain 15Kb koodia joten olen vielä jäljellä yli 100kb. Tarvitsen skriptikieli .. jotta voin luoda valikkoja ja tietojen hakutoimintoja minun plataforfm. Ajattelin käyttää jonkinlaista java kone alussa, mutta .. se voi olla liian raskas ja niin hidasta, että custumers voisi hate it! . Joten olen Tausta pois ... Sitten päätin käyttää Reaaliaikainen Java., (Se muuntaa Java luokkien C), mutta tämä on mukana!. Hakemus on sidoksissa MAIN koodia ... En halua paljastaa jälkimmäinen! Joten ihmiset. Tarvitsen skriptikieli voi soittaa C-rutiinit jotenkin. ja helppo manipuloida .. Ajatuksena on tehdä loppukäyttäjälle erittäin ystävällinen kone että hän voi ohjelmoida, käsitellä tietoja, luoda valikkoja .. ja tulostaa sen tiedot .. Mikä on uutta että voi antaa minulle jonkinlaisen Basic tulkin kyky .. ??

Saatat tarkastella Forth tai eForth. Se on kierteinen tulkki, ohjelmoija kontrolloi kääntäjä, ja käytetään usein luomaan oma sanavarasto. Koska yleensä on kokoaja, ja sinulla on valvoa kaikkia näkökohtia kieli on helppo käyttöliittymä muihin valitsemallasi kielellä. Se on myös hyvin salaperäinen, ei ole tyyppitarkistuksia ja kutsutaan usein Kirjoita vain koodi. Mutta se meille juuri niin darned söpö. Win32Forth on mukava täytäntöönpanon helposti ja laillisesti saatavilla, jos haluat leikkiä sen kanssa. Vaikka se on paljon "lihavampi" kuin mitä sinulla olisi mahdollisuus päästä sulautettu järjestelmä.

[Quote = eltonjohn] Forth on hyvä lähestymistapa [/quote] FVM tehdas http://sourceforge.net/projects/c-fvm voit nopeasti luoda mukautettuja tulkki kirjoitettu C. Näin ollen on prosessori riippumaton. Tarjoaa myös Forth kaltainen rajat kääntäjä, joka automaattisesti tietää oman (mukautettu) FVM rahakkeita.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back