tarvitset apua hfss induktorityyppinen simulointi

P

pkchen

Guest
Saan joitakin "ei lähennyttävä" virhesanomista.Miten voin ratkaista tämän ongelman?Oma lakaisu on jo asetettu enintään
10000 datapisteitä.Luulen, että ei ehkä ole setup satamien / excitations tai rajat oikein.
The induktorityyppinen on 2 kerrosta;
3. kerros alareunassa on maataso.Suorakulmion näet on satama.Juuri nyt olen nosto terminaalin linjan yläosaan kentällä lentokoneeseen alareunaan keskellä kerros,
onko tämä oikein?Mitä minun varten asetetaan ääriolosuhteissa?

Olen liittänyt tiedosto, jotta voit nähdä, mitä olen sanonut.Olen pitänyt sitä 250k niin olen sitä mieltä, että ei tule mitään pistettä (ei ole varma, mitä tämä on, olen uusi).
(I vahingossa lähetetty tämän RF-foorumissa,
ja olen poistanut sen sieltä ja reposted täällä.)
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

OK, ensinnäkin olet varmistanut, että saat oikean portin impedanssi (50 ohmia oletan) - tämä voidaan tehdä tekemällä satamien ainoa ratkaisu ja sitten kertoo, jos satamat ovat asetukset oikein - tämä on ensimmäinen asia tarkistaa

Mistä tiedän, mitä minun satama impedanssi on tarkoitus (Minulla on vain yksi malli,
en tiedä mitä tehdä sen kanssa)?The Z0 tämän mallin alentaa alkaen 20ohms klo kehitysyhteistyöpolitiikkaa 8ohms klo 10Ghz.
Jos tämä ei ole oikein, miten se korjataan niin se simuloi oikein.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back