P
pkchen
Guest
Saan joitakin "ei lähennyttävä" virhesanomista.Miten voin ratkaista tämän ongelman?Oma lakaisu on jo asetettu enintään
10000 datapisteitä.Luulen, että ei ehkä ole setup satamien / excitations tai rajat oikein.
The induktorityyppinen on 2 kerrosta;
3. kerros alareunassa on maataso.Suorakulmion näet on satama.Juuri nyt olen nosto terminaalin linjan yläosaan kentällä lentokoneeseen alareunaan keskellä kerros,
onko tämä oikein?Mitä minun varten asetetaan ääriolosuhteissa?
Olen liittänyt tiedosto, jotta voit nähdä, mitä olen sanonut.Olen pitänyt sitä 250k niin olen sitä mieltä, että ei tule mitään pistettä (ei ole varma, mitä tämä on, olen uusi).
(I vahingossa lähetetty tämän RF-foorumissa,
ja olen poistanut sen sieltä ja reposted täällä.)
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia
10000 datapisteitä.Luulen, että ei ehkä ole setup satamien / excitations tai rajat oikein.
The induktorityyppinen on 2 kerrosta;
3. kerros alareunassa on maataso.Suorakulmion näet on satama.Juuri nyt olen nosto terminaalin linjan yläosaan kentällä lentokoneeseen alareunaan keskellä kerros,
onko tämä oikein?Mitä minun varten asetetaan ääriolosuhteissa?
Olen liittänyt tiedosto, jotta voit nähdä, mitä olen sanonut.Olen pitänyt sitä 250k niin olen sitä mieltä, että ei tule mitään pistettä (ei ole varma, mitä tämä on, olen uusi).
(I vahingossa lähetetty tämän RF-foorumissa,
ja olen poistanut sen sieltä ja reposted täällä.)
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia