tarvitset ohjeita BSIM3 muutos / parannus

E

Ethanin

Guest
Olen opiskelija ja nyt työn hankkeeseen liittyvän suurtaajuiset alustaan melun mallinnus.Olen lukenut nippu papereita.Tekijät usein mainittu yhden tai kahden lauseen, että ne parantunut BSIM3 mallia tai mallin lisäämällä joitakin juttuja niihin.Mutta en tiedä miten se tehdään.Tiedän, että BSIM3 ja jopa BSIM4 luovutettu Spice.Koska olen uusi mallinnuksessa, I need some ohjeita todellista kokemusta.Seuraavassa kysymyksiini.

BSIM3:

Meillä on vain NMOS-ja PMOS valimo parametri kortit perustuvat BSIM3v3.22 ja käytän vain Cadence Spectre simulaattori, ei Spice.Tiedän BSIM3 ja BSIM4 perusteella vapauttaa Spice.
Jos en toimi Spice, minun pitäisi lisätä omaa tavaraa, esimerkiksi substarte verkon ja BSIM3 ja kääntää ja muokkaa sitten osa Spice sekä koota ja käyttää tätä uutta Spice simuloida koko piiri (en ole koskaan tehnyt tätä ennen, olen vain selvittää minun pitäisi tehdä se tällä tavalla. Jos olen väärässä, korjaa minua).Tämä menettely on oikein?

If I Only kanssa Spectre, en tiedä, miten se tehdään.Koska Spectre on yhdistetty Cadence työkalu.Huomasin voivani ei kosketa.Olenko oikeassa?Jos olen oikeassa, minulla on vain yksi tapa saada netlist alkaen Cadence ja käytöstä muutettu Spice simuloida sitä?

BSIM4:

Haluaisin yrittää yhdistää BSIM4 ja Spice3f5 versio ennen kuin ryhdyn tekemään alustakasvatusta verkkoon.Onko kukaan työtä BSIM4 ja SPice3f5 tähän mennessä?

Koska olen köyhä ohjelmoinnin joko olen todella joitakin ohjeita koko menettelyn.
Arvostan apuasi.

Hei

Virallisella sivustolla bsim4 ja bsim3 täyden lähdekoodia.

1.h ** p: / / www-device.eecs.berkeley.edu / ~ bsim3/bsim4_get.html* -> T

tnx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back