Tarvitsetko apua AVR tai PIC.

K

khongai

Guest
Mistä löydän somthing kuten Paumon lähde (for 8051) AVR tai PIC 9 (koodi ja kaavamaisen).Olen newbie tämän MC.

Kiitos ja parhaiden osalta.

Jos muistiini on oikea, Paulmon tavaraa oli seurata ohjelmaa, sinun koottu osaksi 8051-koodin.Tämä teki käyttö, 8051, joka mahdollisti koodi yksi askel.

Saat AVR, paras tapa tehdä tämä on laitteistokellon kanssa käyttöliittymässä.AVR tukee JTAG vianetsinnän ja DebugWire riippuen laitteesta.Tämä yhdessä AVR Studio voit debug-laitteisto reaaliajassa ilman muokkaamalla lähdekoodia.AVR on ottaa myynninedistämiskampanjan juuri nyt.Ne ovat bundling niiden AVR Dragon kartonkia kehitys aluksella 50 dollaria.Mielestäni Digikey on yksi jakelijoiden.
En ole käyttänyt PIC on useita vuosia, joten minulla ei ole ajantasaista tietoa.Haluan kuitenkin epäillä, että ne tarjoavat jotain vastaavaa.

Mitä PIC, etteivät kaikki laitteet voidaan debugged klo laitteisto lavel.

Niille, jotka voivat olla (ks. sivustossaan tietää, mitkä PICS tukea laitteisto virheenjäljitykseen),
hän voi käyttää halvempaa ICD2 klooni alkaen olimex yksi askel niiden koodi ohjelmoitu tavoitebudjettiasi kautta MPLAB IDE sinun PC.Sinun ei tarvitse asentaa mitään debug koodin manuaalisesti tavoitebudjettiasi.MPLAB hoitaa kaiken itse, valitse vain ICD2 kuin debugger vuonna MPLAB IDE.Lisätty jälkeen 5 minuuttia:Vielä yksi asia, Proteus alkaen Labcenter tukee lähde tasolla virheenjäljitykseen monien ohjaimet, kuten:

8051 kautta Keil
n IDE, PIC:
n kautta MPLAB IDE AVR kautta Proteus IDE.

Jos suunnittelu ei ole niin monimutkainen
ja vaatii liian paljon tietokoneen prosessorin tehosta, voit helposti simuloida suunnittelua (Digital Analoginen co-simulointi) on Proteus.

Mutta tarkoitan voin rakentaa sitä testata joitakin piirin yksin.
Kiitos ja parhaiden osalta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back