Tarvitsetko apua Brain Computer liitäntä

H

hanukaran

Guest
PHP:
Hei, Tarvitsen apua minun projekti. Minun täytyy kehittää Ohjelmat jotka voivat tunnistaa ja luokitella brainwave.I ajattelin haluavat kehittää ohjelmistoa käyttäen matlab.Im aloittelija. Im oppiminen now.I jo löytänyt EEG tiedot EKR muodossa ja tekstimuodossa. Voisiko joku johdattaa minua kehittämään tätä hanketta. Kiitos ja huomioon Prabakaran

Hei prabakaran .. im myös tehdä minun projekti 2D kohdistimen liikkeen avulla EEG-signaalin .. kanisteri u pls antaa minulle nuo EEG tietoja? thnx etukäteen

Hei prabakaran .. im myös tehdä minun projekti 2D kohdistimen liikkeen avulla EEG-signaalin .. kanisteri u pls antaa minulle nuo EEG tietoja? thnx etukäteen
ya varma veli ..... haluan liittää .... Pidän the.edf tietoja ja. txt tiedoston tietojen ..... anywat mitä alustaa käytät ..... voimme tehdä yhdessä, jos haluat .... :) .. jos haluat lisätkää minut facebook pravan@live.com tankit n muuttamisesta Prabakaran MUnusamy

hi prabakaran Halusin myös toteuttaa aivojen tietokone rajapinta usean liikkeen Matlab. olisi u plz auttaa minua, jos u teki sen. vilpittömästi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back