Tarvitsetko apua Dipoliantenni

J

ji3n

Guest
Hei, olen yrittänyt suunnitella Koch fraktaali dipoli-antenni GPS taajuus 1.5GHz, esimieheni sanoo, että minun antenni tarvitsee maahan. Mutta asia on ajattelin Dipoliantenni doesnt tarvitse maahan? Kaikenlaista neuvot auttaa paljon .. kiitos: wink:

Hei, sen patch-antenni FR4 board .. im eräänlainen uusi antenni ota paljain minulle: oops: Kiitos

HI voit suunnitella antenni ja kaksi kerrosta ja yksi kerros on yksi haara dipolin. "Yksi haara pohjassa ja yksi haara päällä FR-4" Y voi suunnitella antenni on kaksi laastaria päälle FR-4. Löydät dipoli näytteestä FR4 hallituksen internetissä. Jos käytät CST, HFSS ... u voi löytää sen makro Help sivu ohjelmistojen

Hei kyllä ​​antennin tarvitse maahan mutta esimiehesi ei anna sinulle mitään paperia tästä

Hei ji3n, etkö kertoen monopoli sijaan dipoli? Se käyttää maataso. Mutta myöhemmin kun mainitsit antennilla. Se käyttää maataso liian, mutta tämä on hyvin erilainen Koch fraktaali dipoli. Voitko selventää? Terveisin Z

Im erittäin pahoillani olla sekavaa. Yritän selvittää niin hyvin kuin pystyn. : Oops: Oma projekti on noin vertaamalla normaali patch dipoli patch Koch käyrä dipoli , joka toimii GPS taajuus 1.5GHz. On näyttää kanssa Fractal antenni pystyn kutistua normaalin antennin koon samalla kun he voivat toimia samalla taajuudella. On antennilla, koska minun on olettaa antenni on GPS-laite. Joten kun annoin valvoja on katsoa mitat minun patch Dipoliantenni, hän kysyi "Missä on maataso?", Järkytyin koska ajattelin Dipoliantenni ei tarvitse maataso. Arvostan vastaukset kaverit, kiitos:-D

Hei ji3n, se on hämmentävää. "Patch" ja "Koch käyrä dipoli" ovat erilaisia ​​antenneja. Ehkä haluat painetut dipoli sijaan OA "patch dipoli"? Terveisin Z

hi ji3n Mielestäni u ei kysynyt esimiehesi sinulle projektin huolellisesti. Luulen että hän todella haluaa dipoli eräänlainen kuten LPDA tai saman lokin KAUSITTAISIA Fractal KOCH antenni UHF sovelluksia: MNA Karim, MKA Rahim, HA Majid, O. Ayop M. Abu ja F. Zubir Progress Sähkömagnetiikan Research, Pier 100, 201 {218, 2010

Hi everyone, Zorro, ehkä im joka on sekava. Patch dipoli ja painettu dipoli se on muuttunut? : Oops: ferdows, mielestäni thats yksi. Mutta en vain tarvitse tehdä yksinkertaisen T muodon. kiitos sinulle anteeksi ongelmia kaikille: oops:

HI Ymmärrän, mitä sanoitte. Voit lukea "Microstrip antenni käsikirja design" se on erittäin hyödyllistä suunnitella. Jos haluat suunnitella T muoto, se on hyvin yksinkertainen suunnitella. Voit käyttää antennin ottaa kuva [Liitä = CONFIG] 58218 [/ATTACH]

Hei ji3n, "painettu antenni" tai "microstrip antenni" on antenni käyttäen piirilevyjen (tai vastaava) rakennetta tai rakentamista. Se voi olla laastari, dipoli, paikka jne. Dipoli ja laastari ovat erilaisia ​​antenni. Terveisin Z

Hyvä Zorro, mielestäni ymmärrän nyt. Joten nyt täytyy suunnitella painettu dipoli ja painettu Koch käyrä dipolin. Ja vertailla niitä.

Yleisesti ottaen antennilla (on PCB) toimii käyttämällä kahta "säteilevä paikkaa" muodostivat päissä antennilla, välillä ylä metalli, ja maatason alapuolella. Ihanteellisessa tapauksessa, maahan metalli ei säteile, ainoastaan ​​tukee lähtö muodostuu alustaan. Dipolia ovat myös tyypillisesti puoli aallonpituus rakenteisiin, mutta eivät yleensä käytä maataso lähellä säteilevien elementtien. Tarkastelisi paperi ferdows mainittu ([url = "http://www.jpier.org/PIER/pier100/14.09110512.pdf"] täydellinen PDF [/url]), check out sivulla 7. kuvia valmistettu dipoli. Ne ovat kaksi-kerros piirejä, mutta ei ole tosi maataso ... silti ne ovat johtimet on Layer 1 (ylhäällä) ja Layer 2 (alhaalla) hallituksen. Ehkä ohjaaja tarkoitti sinun tarvitse metalli molemmin puolin PCB, mutta soittamalla Layer 2 maataso on väärä. Se on yksinkertaisesti toinen johtava metallisoidaan kerros, ja eniten varmasti EI olisi maadoitettu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back