Tarvitsetko apua, entä portti-kelloa ja MUX-kellon?

X

xworld2008

Guest
Hello, kun kirjoitan synteesi käsikirjoituksen että kellon luo lähteen mukaan kellon läpi portin tai MUX. joku kertoa minulle, milloin DC juuri asettanut lähteen kelloa ei tarvitse huolehtia syntyvän kellon, ja jos tuottaa kelloa eivät tuota ajatellut DFF se kun kello FREQ lähteen kellon, en tiedä, jos minun ystävälle Kerro on oikea. Auttakaa minua tai kertoa minulle whare löytää vastauksen.

varten aidatulla-kellon, et tarvitse hoitoa se, DC, PT, Astro kaikki voivat automaattisesti käsitellä sitä. mutta MUX kellot, parempi on set_case_analysis valita pin Mux. koska se, DC pt Astro tulkita sitä eri tavoin. Jos et set_case_ana ja create_gene .. tarvitset asetettu väärä polku välillä 2 kellon lähde (olla varma, että ne ovat vääriä polku, muuten et voisi käyttää tietä) ja mahdollistaa ".... multiple_clock_per_reg "in SDC tiedosto.

Kyllä, DC, me yleensä käyttää set_case_analysis 0 TEST_MODE lopettaa DC työkalu analyysiin ajoitus kaari läpi test_clock. Vuonna STA analyysi vielä voimme käyttää tätä asetusta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back