Tarvitsetko apua impedanssin mittaus HFSS

E

erdem352

Guest
Rakkaat ystävät, minulla on tämä yksinkertainen ongelma, etten voi ratkaista. Sanotaan sinulla on 3d muoto tahansa. Miten mitata impedanssi tämän muodon jossain taajuus hfss? Olen ollut liittämällä waveport ja etsivät Z tuloksia, mutta Z riippuu myös Z0 ja Z0 on erilainen eri kokoisia waveport. Tiedän, että se voisi olla niin yksinkertainen ja Minulta puuttuu helppo kohta, mutta tarvitsen apua asap. Thanks paljon.

Ennen kuka tahansa voi alkaa auttaa sinua kysymyksen kuten tämä sinun pitää määrittää rajat ongelmasi. Nykytilassa kysymys on liian yleinen eikä keskittynyt. Kysymyksesi on kuin kysyisi miten suunnitella ajoneuvon edes keskittyä tarpeeksi sanoa, jos se on ilman, veden tai maaliikenteen. HFSS voi laskea impedanssi yleisiä 3D muotojen ja waveports on tapana tehdä laskelmia. Tapa päästä alkuun on käydä läpi joitakin Ansoft opetusohjelman materiaalien ja työn ne saada jonkin verran kokemusta ja perehtyneisyyttä ohjelmisto.

Kiitos viestistäsi. Sanotaan Minulla on kuution noin kapellimestarina sivumitta 2 cm. Miten löydän impedanssi tämä rakenne 1 GHz? Olen käyttänyt waveport mutta molemmat Z0 ja Z riippuu mitat aalto satama, sinne olen pinottu nyt. kiitos.

Olisin malli voimajohdon aikovani käyttää kiihottaa kuution ja laittaa aalto porttiin että. Coax on yksi ehdokas. Voit miy myös haluta sisällyttää jonkinlainen maatasosta.

Laskemiseksi impedanssi ensin u on maanpinnalla, yrittää tehdä toiselle ilman kuutio sisältää oman kapellimestari kuution, ja määrittää PEC toiselle puolelle ilman laatikon viittaus maahan pitäen muiden 3 kuten RAD Perfect H rajan, muut 2 vastakkaisella puolella kuution käytetään aalto portin suhteen ulottuvuutta ilman laatikko on suuri verrattuna kapellimestari kuutio. Hope se auttaa

Kiitos paljon apuanne. Tein vähän simulaatioita koaksiaali, se on ok taajuuksilla jossain GHz mutta HFSS antaa virheilmoituksen pientaajuisille analyysia. Miten voin analysoida minun rakenne 10 kHz? Kiitos paljon

Haluat ehkä pohdittava pituus aallonpituus 10 kHz nähden 2 cm.

u cant mittaus impedanssi aalto portti 3D rakenne becuse aalto portti määritellä lentokoneeseen ja sen imepedence on riippuvainen vain muoto tällä tasolla, mutta u voi käyttää VSWR vuonna tulos ja suhteellinen se impedanssi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back