Tarvitsetko apua kytketty kondensaattori suodatin simulointi

S

shyboy

Guest
Hei, kaikki, olen jo simulaatio kytketty kondensaattori alipäästösuodin käyttäen Spectre ... analysoi olen jo ovat PSS seuraa PAC. Ja tulosignaali tasavirtalähdettä kanssa DC tason 1V ja PAC on 1V ... Ongelmana on, että huomaan melkein mitään signaalia suodattimen ulostulo ... Luulen ei todennäköisesti anna oikeaa tulosignaali ... Voisiko joku kertoa minulle, jos tulosignaali on asetettu oikein vai ei? Jos ei, millaisen signaalin tulee käyttää Testaa SC suodatin? Kaikki ohjeet tulee arvostaa ... shyboy

Voitteko lähettää tarkemmat ongelman kuvaus? Luultavasti et ole asettanut PSS ja PAC-asetus oikein.

Ehdotan luet P Ellenin kirjan ja / tai muistiinpanoja hänen verkkosivuilla w3.aicdesign.org. Hän antaa erinomaisen PSpice esimerkkejä SC suodattimet ja niiden simulaatioita.

Jos käytät SpectreRF (PSS, PAC, PNoise) - lue Ken Kundert n artikkeli SC suodatin simulointi on www.designers-guide.com On täydellinen explanaition miten se toimii esimerkkejä (edes esimerkkejä " netlitst tarjotaan) PS on vaikea auttaa ilman näkemästä netlist .. Toivottavasti Kundert n paperi auttaa sinua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back