Tarvitsetko apua Matlab FCN Block Simulink

H

habibctg

Guest
Hei kaikki mitä tarvitsen kiireellistä apua Matlab FCN Block Simulink. Olen luonut M-tiedosto LS koodigeneraattori. Nyt minun täytyy sisällyttää kanssa lähetin mallia Simulink. Mutta minä couldnt soittaa M tiedosto Simulink. Voiko anyonone auttaa plss?? Jos joku on Simulink malliesimerkki CDMA-lähetin käyttäen PN koodia Voitteko plss lähettää minulle? Olisin kiitollinen jos joku voi auttaa minua tässä asiassa. Kiitos Habib

Simulink voit soittaa. m-tiedoston myös .. Helppo tapa määritellä rutiini joidenkin functionname ... soita että fuction Simulink .. Iloinen: D: D: D: D

Kiitos. Ongelmana on, etten tiedä miten soittaa M tiedosto Simulink. Voitko plss anna tiedä mikä estää käyttää välillä koodigeneraattori ja MPSK modulaattori. Oma koodi Generaattorin teho on yhdistelmä 0,1, -1. miten yhdistää 8 PSK modulaattori? TQ

helppo jätkä ,,,... tyyppi Simulink Matlabin komentoriville. Siirry Käyttäjän määrittelemä fuctions ... Simulink Library selaimessa .. En ole paljon viestintää idea .. niin loput voi selvittää sen muu .. Iloinen: D

Kiitos sinulle vastauksesta. Oikeastaan ​​olen suunnitellut järjestyksessä generaattori Matlabissa. Nyt minun täytyy rakentaa Simulink malli että koodigeneraattori. Minun tarvitsee tehdä malli. Aion olla kiitollinen, jos voit auttaa minua tässä. Voin lähettää Matlab-koodin että generaattori. Kiitos.

selväksi ... u kirjoitti joitakin koodin tuottaa järjestyksessä .... nyt haluat muuntaa. m. MDL, ei se .. yksinkertainen soitat jokin funktio ja ajaa Simulink ... Simulink myös u löytää niin monia sisäänrakennettuja järjestyksessä generaattori ... Tarkemmin,, Be Happy: D

hi i need CDMA lähetin kaavio, jossa on useita käyttäjiä ja en tiedä miten edetä asiassa. kiitos

hi evryone minun käyttää käyttää Matlab toimilohkon Simulink käyttäjän määrittelemien funktioiden valikon. Mutta ongelma on, minä tarvitsen Matlab toimilohkon on kaksi tuloa ja yksi lähtö. kuinka lisätä määrää, jos signaalia Matlab-toiminto estää?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back