Tarvitsetko apua näppäimistö

O

onik11

Guest
hei im melko uusi elektroniikan ja odotti rakentaa laite, joka lisättäisiin väliltä työntekijä kello ja caputre keystrokes kanssa päivämäärä ja kellonaika leima kuten silloin kun työntekijä booli niiden 4-6 numeroinen rintanappi numero Tämän laitteen kaapata ja säilytä se myöhempää retreival Onko kellään kaavamaisen tai voi kohta minut oikeaan suuntaan kiitos

Saatat tarvita tiedonkeruujärjestelmällä tällaista järjestelmää. Järjestelmässä pitäisi olla ohjain ja ulkoinen muisti, reaaliaikakello ja näppäimistö. Näppäimistön tiedot olisi havaita ohjain ja aikaa, ja painallus arvo tallennetaan EEPROM. Tämä tarvitsee lisää muistia, jos sinulla on enemmän työntekijöitä. Voit myös mennä RFID-kortteja, joissa data on yksinkertainen ja sama käsite voidaan käyttää.

ok Voitko pisteen suuntaan kaavamainen tai osat ja kirjoja / ohjeita mitä pyysin tai rfid ja kiitos vastaus

Hei, voisitteko seuraa tätä linkkiä. Olen ladannut koko projektin siellä. En voi miltään osin saman projektin yksityiskohdista, koska foorumi rajoituksia [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] http://www.edaboard.com/ftopic313140. html . Seuraa tätä linkkiä. Olen lähettänyt täydellinen projektin dokumentit täällä.

Kiitos aion pitää sinut ajan tasalla [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 19 minuuttia: [/color] [/size] Katsoin kyseistä linkkiä ja ladata tiedostoja en tosiaankaan ymmärrä kumpi näistä on minun täytyy Onko helpompi ymmärtää newbiew version kaavamaisen [size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] Katsoin kyseistä linkkiä ja ladata tiedostoja en tosiaankaan ymmärtää kumpi näistä on minun tarvitse Onko helpompi ymmärtää newbiew version kaavamaisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back