Tarvitsetko apua .. uplink tehonsäätö LTE MATLAB

E

epy

Guest
Helo siellä .. Tarvitsen apua simuloidaan algoritmi uplink tehonsäätö LTE Matlabilla .. useita viittauksia IEEE lehdistä mainittu järjestelmätason simulaattori ja linkkitason simulaattori .. Mitkä ovat erot niiden välillä? ja mitkä ovat keskeisiä näkökohtia simuloimalla uplink tehonsäätö.?? ja viimeinen, on joku on lohkokaavio tai vuokaavion varten uplink tehonsäätö-tai järjestelmätasolla ja linkkitason simulaattori? kiitos

Olen myös työskennellyt samasta aiheesta .. Toistaiseksi mitä u ei siinä ..??

No, olen etsinyt LTE työkalupakin. Nyt olen vielä oppimista sen koodin ja löytää tapa muuttaa tai lisätä Pusch algoritmi. Entä sinä?

Ole hyvä katsoa LTE PHY Lab, joka on kattava täytäntöönpano LTE Rel.8 fyysinen kerros muotona Matlab Toolbox. Tässä on linkki: [url = http://is-wireless.com/products/lte-phy-lab] LTE PHY Lab? | IS-Wireless [/url] tai Matlab kotisivulta: [url = http://www.mathworks.com/products/connections/product_detail/product_53919.html] 3Pty - LTE PHY Lab ja WiMAX PHY Lab - LTE ja liikkuva WiMAX PHY layer työkalupakit [/url]

Sikäli kuin tiedän, LTE PHY Lab ei ole avoimen lähdekoodin työkalu, kiitos miksi kuvaa hyvin, joustava hallintaansa kaikki tarvittavat parametrit, esimerkiksi: - resurssien kohdentaminen (lukumäärään ja sijoittamiseen resurssien lohkoa) - tulo bittiä tietojen ja ohjaus-kanavat - MIMO kokoonpano (määrä antennit ja toimintatapa) - MCS (modulaatio, kuljetus lohkon koko, irtisanomisia versio) - järjestelmän parametrit (UE ja Cell tunnukset, järjestelmä BW, valvonta-alueeksi koko, UL-kanavien määritykset) ja muutamia muita ominaisuudet: - Downlink ja satelliittiyhteys (mukaan lukien RACH) - Tuki kaikille LTE kaistanleveyksiä: 1.4MHz, 3MHz, 5MHz, 10MHz, 15MHz, 20MHz - Channel malleissa (AWGN, SUI, E-UTRA 3GPP TS 36.101) - Test tiedostot mukana - mahdollisuus yhdistää muihin Matlab tehtäviä ja työkalupakkeihin (esim. Signal Processing Toolbox-ja viestintäministeriö Toolbox) kyselyistä mielestäni paras tapa on ottaa yhteyttä suoraan, esim. sähköpostitse: info@is-wireless.com Cheers, Piotr

Periaatteessa olen yrittänyt selvittää suhde PAPR vähentäminen ja Power Control matkaviestinnän ... saamiseen MATLAB koodeja, onko olemassa mitään hyvää verkkosivuilla liittyviä että ..???

Kanssa LTE PHY Lab voit: • Tallenna tuotos baseband aaltomuodon ja post prosessi ne PAPR vähentäminen algoritmit (määrittämällä asianmukainen siirto) • emuloivat PHY ja langattoman kanavan työskennellä Virta säätöalgoritmeja • työtä PAPR ja PC algoritmit sekä päätelaitteiden ja tukiasemien • mitata PAPR kiinteää signaaleja ja vertaa OFDMA kanssa SCFDMA • työn todellinen ja uusin standardeja matkaviestinnässä. LTE PHY Lab: • kirjoitetaan Matlab (toteutetaan Matlab työkalupakit) ja ovat helposti laajennettavissa • heijastaa standardien tiedot - voit työskennellä teidän algoritmit ottaa LTE PHY toteutetaan

Ohessa elokuva, joka kuvaa LTE PHY Lab sovellus ja ominaisuudet: [url = http://www.youtube.com/user/TheISWireless] YouTube - TheISWireless n Channel [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back