Tarvitsetko apua Yksinkertaisella PID lämpötilansäädin

D

daoming4

Guest
: O Hei kaverit siellä .. Olen kolmasosaa yr opiskelija Dipolma mikroelektroniikan ottaa Lopullinen Yr Project nyt. Meidän projekti on kuin mitään tekemistä Mircoelectronic juttuja .. Projektimme menee näin ... Olemme tällä lämmitetty Chuck joiden lämmitin sisällä, ja termopari. Meidän Lämmitetty istukka voi lämpöä jopa 400 astetta C .. Tavoitteenamme on tehdä PID Lämmönsäätimen anna sen lämpöä ARD 400 astetta C ja vakaa siellä. Olen etsinyt sivustoja ja varaa ... mutta kallistus näyttää keksi Circuit Design PID-säätäjän. Kaikenlaista ihmiset siellä voi esimerkiksi auttaa meitä? Innolla vastauksen: wink:

Hi Käytä Anagidm n FPAA siru AN221E04 ja EDA-työkalu (ilmainen), voit suunnitella PID Lämpötila controllerina 5min. Katso www.anadigm.com yksityiskohtia. ynhe

Hei, tässä on linkkejä: h ** p: / / newton.ex.ac.uk / opetus / CDHW / Palaute / h ** p: / / users.telenet.be / educypedia / Elektroniikka / ohjaus-systems.htm * = T

Olemme tällä lämmitetty Chuck joiden lämmitin sisällä, ja termopari. Meidän Lämmitetty istukka voi lämpöä jopa 400 astetta C .. Tavoitteenamme on tehdä PID Lämmönsäätimen anna sen lämpöä ARD 400 astetta C ja vakaa siellä. Olen etsinyt sivustoja ja varaa ... mutta kallistus näyttää keksi Circuit Design PID-säätäjän. Mitä lämpötila-anturi aiotte käyttää? Ratkaisu voi riippua siitä.

Hei, olen tarkistanut, että Anadigm siru. Näyttää siltä, ​​että käyttämällä yksinkertaisia ​​operaatiovahvistimen ja Weatstone silta (analoginen) olisi yksinkertaisempi. Terveisin, eblue

En undesterd hyvin, haluat toteuttaa PID algoritmi, mutta noita järjestelmän, microcontroler, C Computer jne. Mennessä

[Quote = eblue] Meillä on tämä lämmitetty Chuck joiden lämmitin sisällä, ja termopari. Meidän Lämmitetty istukka voi lämpöä jopa 400 astetta C .. Tavoitteenamme on tehdä PID Lämmönsäätimen anna sen lämpöä ARD 400 astetta C ja vakaa siellä. Olen etsinyt sivustoja ja varaa ... mutta kallistus näyttää keksi Circuit Design PID-säätäjän. Mitä lämpötila-anturi aiotte käyttää? Ratkaisu voi riippua siitä. [/quote] Kiitämme kaikkia varten Vastaus .... : Wink: anturi on termopari .. että on kytketty pois Chuck ... :)

[Quote = CYP] En undesterd hyvin, haluat toteuttaa PID algoritmi, mutta noita järjestelmän, microcontroler, C Computer jne. By [/quote] Yo .. Kiitos vastauksesta ja auttaa ... Algoritmi ei Wat meidän täytyy tehdä ... nyt on ottaa ongelma luoda piiri pois .... cos kuten dunno wat vastus tai siru käyttää ... Miten voimme liittää piiri ... Algorithim .. yritimme lukea n. se .. sen hyvin vaikea ymmärtää .. : (Wat meidän luennoitsija kertoi meille ... sen kuin laitteisto juttuja .. mikä Dun tarvitse käyttää for Computer .... liitä vain PID on thermocouople .. ja lämpötilaa ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back