Tarvitsetko jäljitellä potentiometri sähköisesti

B

blapcb

Guest
Olen mekaaninen laite, joka pohjimmiltaan on sidottu potentiometri, joka antaa ulos lukeminen kannan mukaisesti laitteen (esimerkiksi 0-200 ohmia). Tämä vastus ajaa sähköinen (analoginen) metri. Haluaisin korvata mekaanisella laitteella, jossa elektroninen yhteen (parempi tarkkuus), mutta silti käyttää nykyisen analogisen mittarin näyttöön. Joten minun täytyy jäljitellä vastus. Onko ideoita? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 7 minuuttia: [/color] [/size] Haluaisin lisätä, että kyllä on olemassa joitakin hyvin viileä digitaalinen potentiometrit ("digipots") kuten siitä Microgip tai analoginen , mutta ne ovat Kohm valikoima ja minä tarvitsen sellaisen 0-200 tai niin ....

Hello! En saa tarkkaa kuvaa siitä, mitä haluat tehdä, mutta vain siinä tapauksessa, saatat olla kiinnostunut laitteita [/url]. Edit: Oho, annoin sinulle tämän vastauksen ilmeisesti ennen kuin lisätty viimeinen lause ... Dora. [Quote = blapcb] Olen mekaaninen laite, joka pohjimmiltaan on sidottu potentiometri, joka antaa ulos lukeminen kannan mukaisesti laitteen (esimerkiksi 0-200 ohmia). Tämä vastus ajaa sähköinen (analoginen) metri. Haluaisin korvata mekaanisella laitteella, jossa elektroninen yhteen (parempi tarkkuus), mutta silti käyttää nykyisen analogisen mittarin näyttöön. Joten minun täytyy jäljitellä vastus. Onko ideoita? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 7 minuuttia: [/color] [/size] Haluaisin lisätä, että kyllä on olemassa joitakin hyvin viileä digitaalinen potentiometrit ("digipots") kuten siitä Microgip tai analoginen , mutta ne ovat Kohm valikoima ja minä tarvitsen sellaisen 0-200 tai niin ....[/quote]

En usko, että tarvitset simuloitu potentiometri tai vastus ajaa analogista mittaria, koska ensisijainen tulosignaali on todennäköisesti jännite tai virta. Oletan, se on isompi ongelma saavuttaakseen samat resoluutio ja tarkkuus sähköisen asentotunnistin, ellet mennä huippuluokan digitaalinen paikoitusantureille.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back