Tarvitsetko Kaistanpäästösuodatin suodatin Matlab-koodi

S

smartshashi

Guest
Olen suunnitella Kaistanpäästösuodatin suodatin ja minä tarvitsen Kaistanpäästösuodatin suodattimen koodi Matlab analysoitavaksi. Ole hyvä ja lähetä koodi minulle jos joku on tai tarjota linkkejä net. Kiitos ..

Hei, voit luoda suodattimen FDAtools MATLAB, sen on helppo, vain kokeilla sitä;)

fdatool on bater saada bandpass suodatin, se antaa u IIR suodattimet cofficents jossa u voi käyttää ur ongelma myös u voi käyttää wintool jos u haluavat käyttää ikkunointi techinque varten kuusen suodattimet

[Quote = xulfee] fdatool on bater saada bandpass suodatin, se antaa u IIR suodattimet cofficents jossa u voi käyttää ur ongelma myös u voi käyttää wintool jos u haluavat käyttää ikkunointi techinque varten kuusen suodattimet [/quote] Ole hyvä ja haluan nyt vähän apua käyttäen fdatool Matlabissa. Suunnittelin minun suodatin mutta eivät osaa soveltaa sitä minun signaali. En viedä suodatin esineen tai työtilaan tai SOS matriisi, tai jopa m-tiedoston. Mutta en voi käyttää tätä suodatinta minun alkuperäinen signaali. Miten saan sen. Tai jos u esittää muita menetelmä minulle suunnitella BPF ja soveltaa sitä minun signaali. Olen todella sai sekaisin. Kiitos jo etukäteen.

Hi! Olen sama ongelma! En voi toteuttaa yksi suodatin fdatool on Matlab mutta sitten haluan soveltaa sitä minun signaalin ja se ei ole mahdollista. Yritän viedä sen sptool mutta se ei vie kunnolla.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back