Tarvitsetko mielipiteenne CPLD / FPGA vs. uP

D

david119

Guest
Hi everyone,

Olen ajatellut myös LCD osaksi minun seuraava projekti ja haluan teidän mielipiteitä.Minulla on kaksi yleistä kysymystä.

1) Voiko käytät CPLD / FPGA laite ajaa LCD-näyttö?Näyttää siltä, että useimmat haluavat käyttää enintään's.Mitä etuja verrattuna muihin?

2) Toinen kysymys on minun pitäisi valita merkin tai graafinen LCD?Minulla ei ole mitään kokemusta joko.Luulen, että graafinen LCD-näyttö tulee olemaan hieman vaikeampi työskennellä, mutta lisäsi Custom näyttää näyttää Cooler.

Lausunnot, tutorials, web-linkkejä, ect.olisi suuresti arvostaa

Kiitos etukäteen

david119 kirjoitti:1) Voiko käytät CPLD / FPGA laite ajaa LCD-näyttö?
Näyttää siltä, että useimmat haluavat käyttää enintään's.
Mitä etuja verrattuna muihin?

Mikä on projekti?Esimerkiksi voit Epson ohjaimen ajaa LCD-näyttö also.developing FPGA vie aikaa ja vaivaa käyttämällä ulkoista siru saattaa olla helppoa ..

Onnea

Thanks for the info toistaiseksi guys!

Oma projekti aikoo tallentaa noin ajoitettuja tapahtumia.Joten periaatteessa se aikoo näyttää numeroita (in time-muodossa) ja merkkiä merkitä kutakin tapahtumaa.

Iouri,
Miten Epson rekisterinpitäjä työtä tai itse asiassa?

david119

Epson Controller se vain graafinen LCD-ohjain, joten voit kytkeä sen CPU.Katso linkki karjua
http://www.eea.epson.com/go/Prod_Admin/Categories/EEA/IC/ASSP/Display_IC/displayCategory

Olen työskennellyt sekä ylös-ja FPGA ...mutta tunnen, että esimerkiksi pienten tehtävänä on parempi mennä ylös eikä FPGA ...mutta jos u on parempi kokemus FPGA sitten tietysti u olisi selvää, että se on helpompaa FPGA ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back