Tarvitsetko resursseja miten suunnitella Ni-MH akkulaturi

W

wisepie

Guest
Tarvitsen lähteitä / tietoa, miten suunnitella Smart Ni-MH solu laturi ... Mikä on delta-V tai delta-V cut off tunnistus .. Anteeksi, se on aivan uutta minulle suunnitella tämän laturin ... Pls sähköpostia pelissä dnamarketing (at) yahoo.com, jos voit auttaa minua. Kiitos ..

Hei wisepie, suunnitella älykkäitä solu laturi (Ni-MH, jne.), mennä Linear Technologies. Ne ovat niin monet ratkaisut (ICS) solujen laturi. Terveisin, Nitin.

nopeasti muistiinpanoja Ni-MH lataus 1) alkaa Charing kanssa trickle tämä tarkoittaa u ladata akun vakiovirta yhtä noin 50 mA, vain tunne on tämä akku rakentaa jännitettä tai nro 2) jälkeen u varmistanut, että ur akku ok, ja jos lämpötila akku on ok "tarve Termistorin" 3) alkaa pikalataus "kanssa tasavirtaa" noin 0,5 C 1 C, tämä tarkoittaa u tehdään noin 2-1 tuntia 4), jonka jälkeen laturi irtisanominen DeltaV Tämä tarkoittaa, että lopussa latauksen jännite alkaa laskea joten jos u havaita laskua noin 0,02 / solu sitten cuttoff pikalataus tila aslso on toinen irtisanominen tekniikkaa kutsutaan delta T, kun u dtectet että Temp korottaa 1 2 C degres, cuttoff pikalataus tila Khouly

Kiitos tiedot. Minulla on vielä joitakin epäilyksiä .. Entä akun lataus on vielä puolet kapasiteetista verrattuna täysin päätetty jokin. Hei Khouly, onko sinulla lisätietoja selitys siitä Delta V ja delta T tekniikka?

Mutta miten voimme ohjaus examle 50mA vakiovirta, sarjavastus, sisä-tai ulkopuolelle siru?

käyttää vakiovirta lähde, ja päälle transistorin kytkin, cotrol aika sitten u saada nykyistä u haluavat tarkistaa datalehdestä LM317 säädin nähdä, miten käyttää sitä vakiovirta lähde khouly

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back