tarvitsevat apua muuntaa HSPICE parametreja peikko parametrit

U

uladz55

Guest
tarvitsevat apua muuntaa HSPICE parametreja peikko Spice parametrit

Haluan selventää, minun pyynnöstäni.

Olen HSPICE mallin parametrien tarjoama valimo.Tiedosto extention "l" esimerkiksi: model.l
Mutta Tarvitsen SPICE parametrit peikko, joka extention "SCS", esimerkiksi: model.scs
Niinpä tarve muuntaa HSPICE parametreja peikko parametrit käyttää peikko simulaattori vuonna Cadence.
Ne ovat eri malleja ja joitakin ero syntaksia.

Kiitos

hei

Mallin tiedostot ovat samat kuin mallin tiedosto käyttää HSpice voidaan käyttää Tspice.Sama pitäisi olla hyvä Cadence liikaa.

voit saada malli kuvaa verkkosivuilla tai käsikirjojen alkaen Cadence

On olemassa asia nimeltään SPICE Preparser vuonna Cadence.On olemassa kaksi vaihetta kanssa SPICE malli kuvaa peikko ympäristöön.

1.Kun vaihtoehtoja "simulaattori lang", mukaisesti, johon kuuluvat SPICE kannen, voit kirjoittaa ilmoitus simulaattorin lang = spice ja kun peikko netlisting käynnistyy, voit kirjoittaa simulaattori lang = peikko ja sitten voi suorittaa tiedostoja.

2.Toinen vaihtoehto on täysin muuntaa SPICE kirjastojen peikko.Siitä, että mene konsolin ja anna komento kuin

SPP-convert-hspcompatible <input.lib> <output.scs>.

Uskon, että se toimiiLisätty jälkeen 57 sekunnin ajan:Mutta toinen vaihtoehto on hieman ärsyttävä ja muuntaminen ei ole aina oikeassa.Joten, sinun täytyy investoida jonkin aikaa, että

Olen yrittänyt spp-muuntaa hspcompatible <ths4131_netlist.sp> <ths4131_netlist.scs> mutta minulla oli virhe:

Puuttuvat nimi uudelleenohjata, mikä on ongelmana?Ohje pleaseeee!Lisätty jälkeen 1 minuuttia:En oikein; olen kirjoittanut täsmälleen:
SPP-convert-hspcompatible <ths4131_netlist.sp> <ths4131_netlist.scs>

Olen ymmälläni, olet ratkaissut ongelman, goldeboy?
ei tämä lause toimii?

oh, I see.I yrittänyt, ja tapasi saman virheen:
puuttuu nimi redirect.

No, itse asiassa, olen luopunut kirjoittaa tämän komennon.Mutta Cadence Tuki on sanonut minulle, että ongelma spp komento tulee siitä, että netlist käytettiin Windows-tai edited Windows, katso tätä aihetta: http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1148535 # 1148535

Voit siirtyä tämän web-sivu, jotta näet, miten voit ratkaista ssp komento ongelma:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=1149244 # 1149244

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back