tarvitsevat apua suunnittelussa DC-DC

N

news

Guest
Gdy w ubiegłym roku Dirk Meyer odszedł ze stanowiska CEO w AMD znaczna część użytkowników i część inwestorów była zaskoczona, zwłaszcza, że były szef firmy z Su...

Read more...

Hei, Olen uudempi suunnitella Adapterin. Nyt Opin jotain liittyvät perustekijät tehoelektroniikan. Mielestäni on tylsä prosessi. Minulla on vain muutama yksinkertainen käsitys siitä tehonmuunnin. Näyttää siltä, että on olemassa suuri kuilu harjoitella. En tiedä miten jatkaa? Voisitteko antaa minulle neuvoja tai recommand jotkut materiaalit nopeasti minun suunnittelu. Kiitos

Rakas Lee, sinulla on concepyual understandig miten DC-DC-muunnin toimii. Ehdotan u aloittaa Buck suunnittelu ja aluksi keskittyä vaatimukset täyttäviä Vout ja Iout. Reaktio ja kaikki voitaisiin tarkastella myöhemmin. On EDA board u on tarpeeksi tavaraa suunnittelussa DC-DC-muunnin. Haku edestakaisin niitä. Jos u ei voi ladata joitakin, ping minulle postittaa sen poikki sinulle. Mitä tylsää, meillä on mieltymykset.

Ehkä voit kokeilla kanssa App. kuten PWM ohjaus. Se on myös eräänlainen DC-DC CONV tai DC chopper.

Ensin sinun on tiedettävä pohja teoria DC-DC, ja voit etsiä sovelluksen muistiinpanoja onsemi ja kansallisten verkkosivuilla. Toinen voit opiskella joitakin PWM ohjausvirtapiireissä noin DC-DC, joten se tekee sinusta syvä ymmärrys DC-DC.

Hei Suosittelen SWITCHMODE VIRTALÄHDE HANBOOK kirjailija Keith, josta löydät yksityiskohtaisesti kaikki (lähes) mitä tarvitset. Voit ladata sen edaboard terveisin Mohammad Mokhtar

[Quote = Mohammad Mokhtar] Hei suosittelen SWITCHMODE VIRTALÄHDE HANBOOK kirjailija Keith, josta löydät yksityiskohtaisesti kaikki (lähes) mitä tarvitset. Voit ladata sen edaboard Regards Mohammad Mokhtar [/quote] Voitko näyttää minulle linkin tämän dokumentaation? En löydä sitä.

Ehdotan lukemista perusteet Tehoelektroniikka tohtori Robert W Erickson Dr D Maksimovic

"Kytkentävirtalähteellä design" kirjoittama Arbarham I. Pressman on myös hyvä kirja.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back