tarvitsevat apua suunnitteluun fir suodatin

K

karikalan_t79

Guest
Dear all,

Ole hyvä ja auta minua desinging y suodattimen ja cbcr suodatin.i liitetty eritelmä.Matlab on sakkoa tai Haluan tietää siirrä bändi, pysäkki bändi, siirtyminen bändi tämän spec.Ole hyvä ja auta minua.

terveisin,

kari
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

käyttää wintool työkalupakin tuottaa sille ikkunointijärjestelmä tekniikkaa, u voidaan käyttää myös fdatool saada ur specificatios

hi kiitos vastauksesta,
haluaisin vain tietää, onko minun understaning on oikea, ja specifaction

jos FS = 13.5, sitten bändi on 5,4 (,4 * 13,5) MHz sitten lopettaa Bändi on ,5 (13,5) MHz, niin mitä toinen .60 * 13,5 (8,1) Mhz, ja .73 * 13,5 ( 9,855) Mhz.Olen nyt täysin confussed, plese auttaa minua.

terveisin,

kariLisätty 2 minuutin kuluttua:Olen kuullut, että tämä foorumi on joitakin piilossa linkkiä EDA Theory -> Eda kirjoja ja määritelmästä yhteys on jonkin verran IEEE paperi pyynnöstään on mahdollista.

voisitteko ystävällisesti, post tämä viesti pyytää tätä paperia, koska i dont on pääsy siihen.

Vertailu decimation ja interpolointi menetelmiä tapauksessa ofmultiple toistuvasti RGB-YCbCr väri kuvan muuntamiseen
Saarinen, K.
Circuits and Systems, 1994.ISCAS apos; 94., 1994 IEEE International Symposium on
Volume 3, Issue, 30
toukokuu-2 kesäkuu 1994 Page (s): 269 - 272 VOL.3
Digital Object Identifier 10.1109/ISCAS.1994.409160terveisin

kari

plz kertoa minulle jälleen i cann't ymmärrä sitä, ja voi olla että kirja digitaalisen signaalin käsittely salivhanan, hän selitti suodatuskaavaa hyvin, I'll myös etsiä ur tarvitaan paperia

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back