Tasavirtamoottorista rpm Käyttölukitus PIC16F84A! Koodia tarvitaan

T

thecall

Guest
joku plz antaa minulle koodin DC moottorin ohjaus käyttäen PIC16F84A plz ladata koodi ja kytkentäkaavio plz hellppppppp

Älä käytä antiikin 16F84, 16F628 on nykyaikainen korvaava ja on laitteisto PWM moduuli yksinkertaisten moottorin nopeussäädön triviaaleja.

Vain vierailla mikrosirun ja on osoitteessa katso sovellus toteaa. On kuormien juttuja moottorin ohjaus!

Tässä on projektin olen työskennellyt. Voin antaa sinulle kaavamaisen ja HEX-tiedoston koodia voin auttaa sinua kirjoittaa oman: wink:

joku plz ladata täydellisen projektin ............. sen olemaan suuren palveluksen minulle

[Quote = thecall] joku plz ladata täydellisen projektin ............. sen olemaan suuren palveluksen minulle [/quote] sinne päin koulutyössä. 16F84 sopii huonosti moottorin ohjaus, käytä PIC PWM sijaan. PS Kukaan ei tee sinua hyväksi tekemällä kotitehtäviä sinulle.

PS Tee haku ennen lähettämistä, olen nähnyt ja jopa kirjoittaneet koko yksityiskohtia, mitä olet vaativa aika aiemmin ... vain etsiä ja löydät sen ... Ystävällisin terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back