tasomaisille antenni suunnittelu yhtälöt

K

kbmanick

Guest
Hi all,

Minulla on yksi epäilystäkään.Onko suunnittelu yhtälöt tasomaisille antennit?ei perusasetuksen rakenteita.Olen nähnyt monta IEEE asiakirjoja, ne antavat vain layout ulottuvuuksia.ei yhtälöt.havainnoimalla niitä antaa selityksiä.

myös jos u löytää mitään hyvää antenni suunnittelu kirja / pdf materiaalien plz fwd sen minulle. (CPW / gcpw / microstrip / lähtö)

Kiitän etukäteen,

KBMani

Hei

Mielestäni sinun pitää olla hieman tarkempia siitä, minkälaisia antenni te puhutte.

Millaisen antennit puhumme?tasomaisille microstrip.tasomaisille Monopole jne.??Tai monimutkaisempi rakenne, jossa on useita resonaattorin kuten monitaajuus-pifa?

u löytää suunnittelu yhtälöt vain perusrakenne .. edistyneelle rakenteiden u on käytettävä hieman täysi-aallon analyysi tech vain suunnittelemalla

hei,

kiitos vastauksesta.jos haluamme suunnitella CPW, pyöreä kangasmerkki, kolmikulmainen, slot-antennit, miten voimme suunnitella?Onko kaavojen suunnitteluun?useimmat IEEE papereita ei anna yhtälöt ja kaavat.he tekevät optimointiehdotuksen ja simulaatiot.ja näin ollen ne tuottavat tuloksia.Kiitän,

kbmani

jos u halua erinomainen viittaus on Microstrip desgin, täällä se on

Microstrip Antennin Design Handbook - Garg, Bhartia, Bahl, Ittipiboonu voi ladata sen kaikki jakaminen ohjelma, ehdotan emule joka u voi lataa sen downloads.com jälkeen u Lataa eMule; asennusohjelmassa sitten etsi käsikirja ja ladata sen.

hei

Olin etsit jotain monimutkainen antenni yhtälöt ja
ei ole voinut löytää samoin,
halusin painettu dipoli (ei niin monimutkainen ...)
aukon kytketty ustrip, PIFA, ja juuri ole löytänyt .... vain IEEE artikkeleita,
ovat osoittaneet, että uuden Technic ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back