TCL tai perl

P

pratap_v

Guest
Hi everyone
Kas vain tuoreempaa ja VLSI Physical suunnittelun alalla.Haluan tutustua kanssa työkalun komentoja.Kuin tuoreempia mihin Täytyykö aloittaa joko Tcl-tai Perl.Ja antakaa myös minulle, joka on tärkeämpää backend suunnittelija.
Kiittää y

Voit rakentaa oman käsikirjoituksen kanssa TCL, niin analysointi tuloksesi Perl-kielellä.

Kannattaa ehdottomasti oppia niin, TCL on tarpeen käyttää työkaluja, mutta perl (tai jotain vastaavasti voimakas klo tekstin käsittely) on erittäin hyödyllinen ja nopeuttaa monien tekstin analysoinnin ja käsittelyn tehtävät.

Useimmat EDA-työkalut ovat sulautetut tcl for scripting joten sinun täytyy oppia ainakin.

Monet ihmiset ajattelevat, että perl on tehokkaampi ja tekstinkäsittely-ja manipuloida tekstitiedostot.Joten se ei ole harvinaista nähdä Perl-skriptit ja manipuloinnin netlists, rajoitukset, sdf, spefs ja muiden tekstitiedostot

Oppia sekä se on edullista, valmennusta keskus on Ameerpet, Hyderabad.

HI
Olen myös sitä mieltä, että oppivat TCL ensimmäinen.Toistaiseksi tiedän Perl on myös laajalti käytetty backend.Joten sinun täytyy tietää, että.

Molemmat kielet ovat yksinkertaisia.I dont ajatella sinun täytyy mennä mitään koulutusta.

hei,
Ram

Hi All,

Tarvitset: n oppia both.since jos u haluat käyttää skriptejä sisällä työkalu TCL on powerfull.but jos haluat: n käyttää script ulkopuolella työkalu kuten automationa ja kaikki u on n käyttö perl.and Perl on erittäin helppoa.

terveisin,
ramesh.s

TCL on enemmän hyötyä automaation kuin useimmissa Euroopan puolustusviraston työkaluja nykyään tuki TCL.

TCL tarkoittaa työkalua komentokieli, joka on yleisempi kuin perl EDA-työkalut.
pratap_v kirjoitti:

Hi everyone

Kas vain tuoreempaa ja VLSI Physical suunnittelun alalla.
Haluan tutustua kanssa työkalun komentoja.
Kuin tuoreempia mihin Täytyykö aloittaa joko Tcl-tai Perl.
Ja antakaa myös minulle, joka on tärkeämpää backend suunnittelija.

Kiittää y

Opi seuraavassa järjestyksessä:

1.Unix-komentoja
2.Kuorellisia scripting
3.Tcl
4.Perlissä

Hai guys Olen synplicity .. juuri liittynyt
He kertoivat minulle, että ne selittävät TCL ja shell scripting ..
Olen täysin samaa mieltä tässä järjestyksessä .. hyviä

Molemmat ovat noin 100 kertaa parempi kuin Shell Programming, molemmat tulkitaan kieliä, Perl on itse asiassa vähemmän tulkin kuin TCL on.

Olen opiskellut jonkin doc: n mukaan "perl-koodi on keskimäärin noin 10x nopeammin kuin TCL-koodi. Tämä johtuu siitä, TCL on puhdas tulkki, kun taas perl on demicompiler, eli se muuttuu sen tavoiteohjelmassa huomioon välittäjän muodossa ja kuin toteuttaa että käyttämällä tulkki "

TCL ei säilytä sen tietoja tai koodia sisäisen muodossa, minkä vuoksi se on uudelleen jäsentää sitä uudelleen ja uudelleen.

On enemmän tietoa eri aiheista EDA aluksella.Mutta kaikki edellä mainitut ei liity kuin täällä meidän on tarkoitus käyttää perus tcl / perl kirjoittaa muutaman skriptejä (automatisoida), joka tekee työmme helpommaksi.Molemmat ovat hyviä meidän työlle.

Thanks & Regards

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back