Tehokas Math työkalu symbolinen integrointi

S

Serial_Expert

Guest
Tervehdys, Mikä on paras SW arvioinnin välineenä symbolisen integraalit,,, olen jo Matlabilla & Mathematica, mikä tahansa on muu ohjelmisto, joka on tehokkaampi kuin 2 famuos Math työkaluja, Ystävällisin terveisin,,,

Voit kokeilla POLVEUTUVAT ... se oli jo hyvä aika, mutta nyt minusta se voisi olla paremmin. On paljon yksinkertaisempaa käyttää kuin Mathcad tai Matlab ... Löydät opiskelija versio tai kokeiluversio, jos oikein muistan. Lollo

"Vanhojen päivän", Maple oli melko hankalaa merkintätapa symbolinen-mitään. Olen aina käyttänyt sitä kuin-bundled kanssa Mathcad, saadaan luettavaan kaavoja. Toivoisin Maple oppia. Paljon aikaa on kulunut välillä sitten ja nyt. Tarkista tämä - on tärkeää, vaikka olisin aika yllättynyt jos ne eivät ole nykyaikaistaneet ulkoasua kannalta on suoraan hyötyä.

Suosittelen Matlab, se ei ole vain tehokas väline, mutta myös tukee ja on paljon muita sovelluksia ..

Toivoisin Mathematica, parempi simbolical toimintaa ja 5,2 numeeriset on hyvin merkittävästi parantunut.

Olen myös mieluummin Matlab. sen tehokas työkalu matemaattisten laskelmien!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back