Tehokas puhelin audio (300-650Hz) fedback mekanismi!

V

vinodquilon

Guest
Voiko kuka tahansa ehdottaa mitään tehokas audio FED-back mekanismi kautta puhelinlinjan jotta soittamalla henkilö Ääni kuuluu piippausta, jolla hän voi tarkistaa tilan kauko-ohjattavien laite (teleremote ohjaus). Olen yrittänyt kaksi rataa (näkyy kaksi liitetiedostoja), mutta ei kuule mitään ääniä kauko soittamalla lopussa. Olen kokeillut kaikkia taajuuksilla 300-650Hz vaihtelemalla potin 555 astable audio piippaa generaattori. Mutta ei tulosta. Olen valinnut tämän luokkaa kuin tällä alueella ei ole mahdollista mistään DTMF. Näin äänitaajuus oikein FED-takaisin puhelinlinjaan ilman havaita DTMF IC. Audio piippaus rele kytkeytyy päälle vasta luurin rele aktivoida. Tiedän, että normaali puhelinlinja meidän laulu ääni on vangiksi Mic puolestaan muunnetaan AF sähköisiksi signaaleiksi. Voit tarkistaa edelleen syötetään back-mekanismi (& matkia minun projekti), avasin puhelimeen. Mutta mikään ei voi selvittää pienellä, mutta monimutkainen piirilevy sisällä puhelimia. Onko kukaan tiedä mitään piirejä (jonka pitäisi olla toimiva)??? [Pyysin jo anteeksi KAIKKIA foorumin jäsenistä julkaistavaksi kierteet samasta aiheesta PERUSTEELLA PUHELIN] javascript: hymiö (': cry:')

Ruokinta sävyt kautta 10K sarjan vastus 600 ohm linja ei johda erittäin korkea äänitaso ... En ymmärrä näkökohdat mahdollisesta DTMF häiriöitä. "D" selventää, yksittäisellä äänellä ei koskaan ymmärtää valintaääntä.

[Quote = FVM] ruokinta sävyjen kautta 10K sarjan vastus 600 ohm linja ei johda erittäin korkea äänitaso ... [/Quote] En suoraan syötetään ilman 10 K (kuten piip rehu vasta off-koukku), mutta mikään ei toimi. Unohdin sanoa, olen ruokinta neliö pulssin äänen taajuus. Mielestäni kaikki nämä ongelmat voidaan ratkaista käyttämällä RC tai Wein silta oskillaattori klo äänitaajuus. Näin korvaa neliö pulsseja siniaallosta. 10k korvataan 470 ohm liitoskohdassa polku. Entä ennustaminen???

Jos oskillaattori toimii ja releet kiinni, se on mahdotonta, että et kuule sitä. Kanttiaalto olisi jopa suurempi subjektiivinen äänekkyys takia harmonisia. On oltava erilainen, hyvin yksinkertainen ongelma. PS: Näen, että piiri yllä koskaan menee off-koukku, koska DC polku on estetty kondensaattori C4. Se on outoa, esititte toimintamäärärahoja käyttöliittymän Edellinen kierteet.

PS: Näen, että piiri yllä koskaan menee off-koukku, koska DC polku on estetty kondensaattori C4. Se on outoa, esititte toimintamäärärahoja käyttöliittymän edellinen kierteet. [/Quote] Ya, piiri ei mene luurin. Mutta käytän OEP1200 1:01 muuntajan. On erittelyä tietolomakkeesta "Älä kulje tasavirtaa kautta käämit". Entisessä Yksi Parallel vastus poikki kondensaattori sallisi DC virtaa. Mikä on ratkaisu??? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 26 minuuttia: [/color] [/size] PS: Näen, että piiri yllä koskaan menee off-koukku, koska DC polku on estetty kondensaattori C4. Se on outoa, esititte toimintamäärärahoja käyttöliittymän edellinen kierteet. [/Quote] Katso tiedosto fedback2 (11). Pdf Tässä aion irrota rele loppuun R6 ja liitä se Ring nuoli lopussa. Näin muuntaja alapäähän liittää suoraan rele ja yksi R6 risteysasemana. Näin R6 vastus tulee silmukka linjan (kun rele kytkeytyy päälle), ja kapasitiivisesti eristää muuntaja. Nyt on olemassa DC kuorma silmukan rivi. Onko se toimii??? Kiitos rogs.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back