V
vinodquilon
Guest
Voiko kuka tahansa ehdottaa mitään tehokas audio FED-back mekanismi kautta puhelinlinjan jotta soittamalla henkilö Ääni kuuluu piippausta, jolla hän voi tarkistaa tilan kauko-ohjattavien laite (teleremote ohjaus). Olen yrittänyt kaksi rataa (näkyy kaksi liitetiedostoja), mutta ei kuule mitään ääniä kauko soittamalla lopussa. Olen kokeillut kaikkia taajuuksilla 300-650Hz vaihtelemalla potin 555 astable audio piippaa generaattori. Mutta ei tulosta. Olen valinnut tämän luokkaa kuin tällä alueella ei ole mahdollista mistään DTMF. Näin äänitaajuus oikein FED-takaisin puhelinlinjaan ilman havaita DTMF IC. Audio piippaus rele kytkeytyy päälle vasta luurin rele aktivoida. Tiedän, että normaali puhelinlinja meidän laulu ääni on vangiksi Mic puolestaan muunnetaan AF sähköisiksi signaaleiksi. Voit tarkistaa edelleen syötetään back-mekanismi (& matkia minun projekti), avasin puhelimeen. Mutta mikään ei voi selvittää pienellä, mutta monimutkainen piirilevy sisällä puhelimia. Onko kukaan tiedä mitään piirejä (jonka pitäisi olla toimiva)??? [Pyysin jo anteeksi KAIKKIA foorumin jäsenistä julkaistavaksi kierteet samasta aiheesta PERUSTEELLA PUHELIN] javascript: hymiö (': cry:')