Tehonkesto Kyky mikroliuskarakenteinen laite tai antenni

G

g86

Guest
Voiko joku kertoa minulle, miten lasketaan teho käsiteltävyys mikroliuska antennin tai laitteen. Odotetaan joitakin materiaaleja ja sulje lomake yhtälöitä. Kuin etukäteen:?:: Idea::!:

Paras paikka tämän tiedon olisi oltava -> www.rogerscorporation.com Ne ovat taulukoissa eri alustoille. I m käyttäen RT / duroid 6002 ja emme halua enempää kuin ~ 1,5 kW (@ 2GHz) meidän teho combinder. Toivottavasti tämä auttaa

Kiitos tiedoista, mutta en löytänyt sitä. Voisitteko antaa minulle tarkkaa linkkiä. ::: Idea::?:
www.rogerscorporation.com [/url] Ne ovat taulukoissa eri alustoille. I m käyttäen RT / duroid 6002 ja emme halua enempää kuin ~ 1,5 kW (@ 2GHz) meidän teho combinder. Toivottavasti tämä auttaa

Tämä ohjelma Rogers Corp näyttää lämpötilan nousu eri voimajohtoja. Tästä lämpötila nousee kohti kW tehon ja käyttöturvallisuustiedotteessa suurimmasta lämpötilarajat voit vetäytyä virta.

Hups .. Tämä pehmo on todella hyvä, mutta ne ovat liian professonal: (Ei vaihtoehto mukautetun materiaalin! He luulevat, että heidän tuote on vain alusta, jota voidaan käyttää. Viime päivinä olen todellisuudessa käyttävät vapaa substraatti:). Ja on aio käyttää Rogers materiaalia asti ja ellei joku $ tulevat taskussani. Tietääkö kukaan mikä alusta on ?........ SITÄ ILMAN joten voin vain katsoa tan (delta) = 0,000 ja suurin tehonkesto kyky riippuu kapellimestari tappio lähinnä. Silti en tiedä "Miten ihmiset laittavat leiman '20 W 'on valta jakaja". Ovatko ne mitataan? Simuloitu? Lasketaan? Nyt käynnistämisen Rogers minun pitäisi alkaa hieman halvempaa soln jossa tan (delta) voi olla kriittinen tekijä ja minulla ei ole formulla minua laskea levyasennuksissa valmiudet. Joten minun asiakkaat asettavat niin monia kysymyksiä ylitseni ja thats miksi minun pitäisi olla valmis mies. Kiitos ja terveisin,::: idea::?:

Rogers ohjelma ei salli mukautettuja parametreja voidaan käyttää. Muokkaa vain parametrien arvot. Sillä FR4 esubr on 4 ja tappio tangentti on noin 0,02

Tässä polku erilaisia materiaaleja, mutta sinun täytyy valita tarpeiden mukaan. Se ei ole helppoa sivustossa on liikkua, mutta se on elämää. Kippis

Thans pussi teille molemmille. Kyllä voisin käyttää Rogers ohjelmaa. Olen peruuttamista lausunto niitä vastaan. Nyt minun ja cliens on onnellinen. BTW onko kellään closeform kaavan ota PM minulle. Hauskaa ... RF [todella hauska]::: idea::?: [Quote = flatulent] Rogers ohjelma ei salli mukautettuja parametreja voidaan käyttää. Muokkaa vain parametrien arvot. Sillä FR4 esubr on 4 ja tappio tangentti on noin 0,02 [/quote]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back