Tehovahvistin design

G

gogu_biologu

Guest
Olen viime aikoina rakennettu tehovahvistin minun tietokone, mutta minulla on paljon meteliä 12V linjaa.

Kaikki idea poistaa sen?

Käytä yhteinen tila (molemmat linjat, 12 V ja GND) tukahduttaminen chocke mitoitettu vähintään 2A dc ja induktanssi ≈ 1mH ja sen jälkeen yhdessä kondensaattoreita: 1000ľF/100nF.

osalta ..

Jos melu on yhä olemassa, voit lisätä pienen vastarinnan sarjaan induktanssi calcultate kestävyys 0,5 voltin pudotus.Tämä vastarinta muuttavat melu lämpöä.Mutta menetät joitakin pikku vahvistimen teho.

Mielestäni molemmat vaihtoehdot aiheuttavat ongelmia.

1.Emme voi tehdä maasta kaikupohjan, koska me oikosulku
-12V (päällä) kela.
Olen testannut sitä iso ensisijainen kelan ja muuntajan, ja 10.000uF kondensaattorit, ja se ei toimi, kun toimituksia ja vahvistin on alhainen.

2."suodatin" gamma kanssa vastus on huonompi, joten syöttöjännite valta amlifier tulee olemaan tehtävä tason tulosignaalin.(Se ei ole hyvä!)

Paras ratkaisu on rakennettu lineaarinen virtalähde muuntaja (erittäin iso), ja toimittaa vahvistin.

Hyvä ratkaisu:

a.on rakennettu SMPS, saada noin 16-18V alkaen 12V
b.Jälkeen SMPS lisätä lineaarinen säädin, kuten LM7812 jälkeen 1000uF/100nF kondensaattorit (viimeinen pitäisi olla keraaminen).

Mitkä 12V linja olet viittaavat noin?Onko se 12V linja virtalähteestä ja tietokone?PSU on kytkentäjännite sääntelyviranomainen sijaan lineaarinen säädin.Ehkä siirtyminen aiheuttaa melua 12V linjaa?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back