Tekninen tuki Tietoja PIC 16f84a koodilla suojata

A

akutisarizar

Guest
Dear All, Olen tekninen ongelma minun piirustus on 16f84a. Suunnittelen yhdenlaisen kaukosäädin PIC 16 f 84a ja tee koodi suojaus. koska virus menetin kovalevylle. Minun täytyi tehdä kovasti muotoon minun kovalevylle. niin menetin lähdekoodia liikaa. niin minun tarvitsi tietää että onko mitään tapaa lukea minun PIC uudelleen tekemällä koodi suojaa käytöstä. Ystävällisin terveisin, A. Sarizar

Tällä tasolla saat tuhlaa aikaa yrittää löytää pääsy koodi suojaa sisällä PIC. Ehkä siellä on joitakin ihmisiä, jotka yrittävät antaa sinulle erilaisia ​​neuvoja, mutta toistaiseksi en ole törmännyt mitään myönteistä viestiä joka acually teki sen eli. lukea koodia suojatusta mikrokontrolleri. Jos kirjoitit koodin befor voit luoda uudelleen melko helposti ..

Olen samaa mieltä IanP, itse asiassa uskon, että jos et yritä "suojauksen" your PIC kuten jotkut tahot ihmisiä, olet eniten vastuussa tuhota kuva. Kuten on ehdotettu, jos kirjoitit koodin ennen, niin sen ei pitäisi aiheuttaa mitään ongelmia luoda sen. Onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back