testi kellon vaatimus - DFT kääntäjä

Q

qjlsy

Guest
Synopsys asiakirja sanoi,

Reunan herkkiä Scan muutos tyyli sekoittaa vaiheiden suunnittelu (posedge ja negedge herkkiä rekisteri rinnakkaiselo)

"Myönteisen pulssin, kasvu-reuna-käynnistänyt filp-flop on clocked ensimmäinen, sillä negatiivinen pulssi, kasvu-reuna-käynnistänyt flip-flop on clocked ensimmäinen."

Miksi tätä sääntöä on täytettävä?Ja mitä pitäisi tehdä, jotta varmistetaan tämän säännön?

Kiitoksia paljon!

Jos ymmärsin kysymyksen oikein, olet kuvaavat vaatimukset sekoituksen posedge ja negedge flip-flops samaan Scan ketjun.Miten ATPG toimii, on se puolustaa Skannauksen, palkokasvit Scan kellon.Joten jos skannaus Kello on positiivinen pulssi (0 -> 1 -> 0), nouseva reuna tapahtuu ennen laskevasta reunasta.Tässä tapauksessa sinun on posedge flip-flops on lopussa Scan ketjun, ja negedge päähän ketjun näin:

Scan-in -> NFF1 -> NFF2 -> ...-> NFFn -> PFF1 -> PFF2 -> ..-> PFFm -> Scan-out

Jos käännät järjestyksessä (posedge ennen negedge), huomaatte, että rajan, viime posedge ja ensimmäinen negedge flip-flops on koskevien säädösten on sama muuttunut arvo.

Haluaisin tietää, jos tämä ei ole selvä.En voi selittää sitä tarkemmin, jos haluat.

Hei, dr_dft, minä tarvitsen sinua enemmän.

-------------------------------------------------- --------------------------------------------
Scan-in -> NFF1 -> NFF2 -> ...-> NFFn -> PFF1 -> PFF2 -> ..-> PFFm -> Scan-out

Jos käännät järjestyksessä (posedge ennen negedge), huomaatte, että rajan, viime posedge ja ensimmäinen negedge flip-flops on koskevien säädösten on sama muuttunut arvo.
-------------------------------------------------- --------------------------------------------

1.Älä NFFs kannat ja PFFs kannat päättää piirin tehtävänä?NFFs ja PFFs ovat vain korvaaminen ei scanable rekisterit piiri.Joten voisi meille muuttaa tie syöttää PIN-output pin?

Vai ei voi etsiä tietä ei noudata alkuperäistä toiminnallisia tiellä?Mitä sitten pitäisi tehdä DFT synteesi siten, että skannaus ketju voi täyttää myös poikkeus, esimerkiksi Scan-in -> NFF1 -> NFF2 -> ...-> NFFn -> PFF1 -> PFF2 -> ..-> PFFm -> Scan-out

2.Kyllä, positiivinen syke, PFFs ensimmäinen sitten NFFs viime tämä jakso saa samassa vuorossa arvo, jos ei ole muita kampa logiikkaa pilvien välillä 2 flip-flops.

Mutta se voi olla ok.Se, mitä haluan.

Yksi pluse, 2 rekisterit on sama panos.Jos ei kellon vinossa esiintyä ja ajoitus on ok, niin miksi ei?Tuotos voidaan myös mitata ja verrata odotusarvo.

Jos on kampa logiikka pilvien keskellä, 2 flip-flops voi myös eri arvon muutos sisään

Kaiken kaikkiaan olen sitä mieltä, että ei ole väliä ottaa minkäänlaista flip-flop järjestyksessä.Testausta varten.

Voisitteko antaa minulle lisää apua?Kiitoksia paljon!

qjlsy,

Minun täytyy kiinnittää enemmän lukuja selittää.Anna minulle aikaa tehdä tämän ennen kuin saan takaisin sinulle.

qjlsy kirjoitti:1.
Älä NFFs kannat ja PFFs kannat päättää piirin tehtävänä?
NFFs ja PFFs ovat vain korvaaminen ei scanable rekisterit piiri.
Joten voisi meille muuttaa tie syöttää PIN-output pin?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back