The sigma-delta ADC tyyppi

K

kuohsi

Guest
Millaisia sigma-delta ADC sopivat DC-kaistainen hakemus?
Voiko tavanomaisen sigma-delta sovelletaan?

do you mean hyvin alhainen frequecies biolääketieteen sovellukset tai instumentation joitakin asia niin.jos näin on sigma delta parhaiten, koska se soveltuu heikosti frequecy sovellusten korkean näytteenotto-ja korkealla resoluutiolla.

arunkumar446 wrote:

do you mean hyvin alhainen frequecies biolääketieteen sovellukset tai instumentation joitakin asia niin.
jos näin on sigma delta parhaiten, koska se soveltuu heikosti frequecy sovellusten korkean näytteenotto-ja korkealla resoluutiolla.

kun dc panos on soveltanut sigma delta, se yrittää lähentyä on keskimääräinen arvo, joten se tuottaa järjestyksessä 1:
n ja 0:
n riippuen panos suhteessa kehitysapukomitean tuotoksen silmukkaselaimessa, mutta järjestys 1 ja 0:
n toistaa itseään mutta kohta on jaksotus riippuu myös panos tasolla.Lisätty 2 minuutin kuluttua:käytännön toteuttamisesta sigma delta-modulaattorin meidän on yhteinen tila signaali vaikuttaa circutry mikä tekee sigma delta-modulaattori, joten sitä voidaan pitää dc input, milloin tuotannon meillä on dc komponentti ja joitakin määräajoin komponenttien riippuen tuloliittimeen.

hi Arun, I hav kysymys ....
Olen yrittänyt suunnitella audio
2. Jotta sigman delta.In että miten minun pitäisi mittakaavassa kertoimia, tarkoitan miten voin valita saada tekijät edessä integrators.Should haluan ensin suunnitella opamp ja katso Lähtöjännite vauhdissa, ja olisi plug kyllästyneessä jännitteet ja käyttäytymisen malli?Vastatkaa, jos tiedät tästä .....
kiitos

on standardi
2. Jotta sigma delta on paperin tekijän boser, u voi tarkastella sitä.hän käyttää 0,5, 0,5, koska kertoimet ja täysimittaisia panos
2. intergrator tuotanto menee liian korkeaa, mutta millään tavalla kun annamme täyden asteikon vaihteluväli olemme ylikuormitustilanteessa niin millään tavalla meidän tapa toimia tällä alueella, niin reasonalbe tuotantopanosten osalta keinu on täysin sopiva.

thnx Arun ...
Minulla oli jo nähneet, että paper.Those standardi kertoimet ovat omaan Integraattori right.I tarkoita sitä, jos me eri opamp, (tarkoitan voi olla erilaista tekniikkaa) panos valikoima, jonka jälkeen opamp tyydyttyneiden on erilainen oikeassa ..?vai oletteko sitä mieltä, että yleensä nämä 0.5 kertoimia työtä kaikille opamps, tarkoitan integraattoreille.
Halusin tietää, miten boser skaalattuna nämä kertoimet (menettely). Jos tiedät pls let me know .......

Olen ensimmäisen kerran käytetty delta-sigma työkalulaatikko on shrier vuonna Matlab, mutta osa oli virhe tuottavan näitä coeeficients.If olet perehtynyt tähän delta sigma otti laatikko voisitteko pls kertoa minulle, kuinka ajaa MEX versio ...... olen kohdataan virheen tekee, että liian .....

Kiitos.

mallit, jotka hän esitteli ovat järjestelmän tasolla simulointien, joten ne ovat hyviä tekniikoita.miten laskea niitä?....voit käyttää Simulink joka teki simulaatioita ja tarkistaa.

Voisitteko kertoa minulle, missä CMFB rakenne on hyvä täydellinen diff taitettu cascode varten SC Integraattori äänen ........ kondensaattori yksi tai mos yksi

i mieluummin 4 kondensaattori 4-kytkin, joka on yksinkertainen, jos olet ajatellut kaksoiskäyttöä vaiheen arkkitehtuuri, sitten kaksi vaihetta SC-CMFB joka on yhdenmukainen lastaus vaikutus Määrittämätön tila palautetta voidaan pitää (mutta enemmän alue).

ehkä juuri MEX simuloida *. dsm
Unohdin tiedoston nimi.
analoggg wrote:

thnx Arun ...

Minulla oli jo nähneet, että paper.Those standardi kertoimet ovat omaan Integraattori right.I tarkoita sitä, jos me eri opamp, (tarkoitan voi olla erilaista tekniikkaa) panos valikoima, jonka jälkeen opamp tyydyttyneiden on erilainen oikeassa ..?
vai oletteko sitä mieltä, että yleensä nämä 0.5 kertoimia työtä kaikille opamps, tarkoitan integraattoreille.

Halusin tietää, miten boser skaalattuna nämä kertoimet (menettely). Jos tiedät pls let me know .......Olen ensimmäisen kerran käytetty delta-sigma työkalulaatikko on shrier vuonna Matlab, mutta osa oli virhe tuottavan näitä coeeficients.If olet perehtynyt tähän delta sigma otti laatikko voisitteko pls kertoa minulle, kuinka ajaa MEX versio ...... olen kohdataan virheen tekee, että liian .....Kiitos.

Hi thanq jälleen .....
vielä yksi asia wen u simuloitava Matlab Simulink, miten saada valtaa db. Tarkoitan psd.In default psd estää teho ei ole mainittu db.should meidän muuttaa Matlab ohjelma, sfunpsd file.is tht d ainoa tapa .. ...?
pls kerro ........ pls.

HI analogg,

Maksupalveludirektiivillä estää joka on Simulink tapana on db, jotkut ottaa tuotoksen bittivirta ja käyttää Matlab-koodi fft ja lasketaan sndr, saat että kuva.mutta yksinkertainen lähestymistapa saat työkalulaatikko alkaen Matlab Simulink joka on psd toiminnot kuin Simulink malli sigma delta.

hi jälleen yksi kysymys ... srry niin monia kysymyksiä .....
pitäisi saada spec olla peräisin tarkkuusvaatimukset (suljetun silmukan saada tarkkuus) tai staattinen virhe requirement.Can u pls
puh. minulle mitä johdettu sen ....

kuten vaihtaa voitto AMP näette Maksupalveludirektiivillä on sigma delta kuin saada vähentää SNDR vähenee niin sen perusteella, kuinka paljon tarvitset SNDR olla sinä voi päättää voitto OTA.mutta muista surmasi korko, leveys ja muut parametrit osoittavat myös vaikutusta tähän SNDR joten ole varovainen, kun päätetään Gian, joten pitää jonkin verran liikkumavaraa.

hi Arun, I hav kysymys.
delta-sigma-modulaattori soveltuu alhainen fre tulo (kuten AD7755 on 50Hz), mutta ehkä ei DC input, kuten dc panos voi aiheuttaa ylimääräistä melua.Määrittämätön tila
katoavat klo ouput kokonaan diff piiri, joka on tutumpi.Eikö olekin?

-> No, sigma delta-modulaattori ei giv tuotos dc.
-> Ensi vaikka te sovellatte DC jälkeen kun osallistua inttegrator on DC arvo - DAC tuotos oikealle (joka ei ole nolla, kun se saa
1. kannanottoja quantizer ja pitää muuttuvat myöhemmin). Näin se pitää on changing.it tuottaa sarjan 1 ja 0-luvulla.
-> Vai panos dc on järkevä määrä tai ei se tuottaa määräajoin järjestyksessä 1:
n ja 0:
n kanssa vuosiksi riippuen että järkevä määrä.
-> Edellä 1V dc modulaattori tapana tuottaa raja jaksoissa.Lisätty jälkeen 24 minuuttia:50Hz mainitsitte voidaan kaistanleveyttä tai something.ADC s ei yleensä ole suunniteltu yhden feruqncy oikeus .... siis Wen sanomme 50 Hz kaistanleveyttä. Sen 0-50 Hz.All alhainen frquency sovelluksiin kuuluvat DC.So DC on myös voidaan käsitellä.

analoggg wrote:-> Vai panos dc on järkevä määrä tai ei se tuottaa määräajoin järjestyksessä 1: n ja 0: n kanssa vuosiksi riippuen että järkevä määrä.

-> Edellä 1V dc modulaattori tapana tuottaa raja jaksoissa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back