TI vs. analoginen: Kumpi on parempi suunnittelu ympäristön?

C

chikoi_18

Guest
Mikä näistä kaksi suosittua DSP päättäjien on parempi suunnittelu ympäristön newbie kehittäjille?

Sanoisin koodi säveltäjä studio on reunan yli VDSP. VDSP antaa RTOS ilmaiseksi ... Jos painat että .....

En tiedä n. Analog Devices mutta ovat työskennelleet TI prosessorit käyttävät Code Composer Studio IDE ja totesi sen varsin käyttäjäystävällinen

On olemassa muutamia termejä vertaamalla Platforms. Uskon kannalta virrankulutus TI on paljon parempi kuin ADI. Theprocessors kuin C55 ja TI ovat hyviä. ADI Olen edelleen prosessin optimoimiseksi valtaa. Mutta varmasti ADI on parempaa tukea ja muita rajapintoja. Pther jestelmät on ohjelmistopaketteja .... Adi Optimizer on paljon parempi sitten TI: n. on enemmän juttu. Chandresh

Kullakin on omat hyvät. CCS on paljon parempi kuin sen mainos vastaavaa (kuten olen kuullut asiantuntijat), olen vain käyttää CCS ei visuaalinen DSP mitä olen toivonut on Knowledgebase TI sivuston sekä verkossa koulutusta. Sanoisin vain hypätä osaksi mitä ikinä resurssi u saada. Dun saa vaikuttaa näihin virkoihin. joskus u'll täyttää Vastaa tähän virkaan. (Kumpi työkalu u're alttiimpi, u'll mielestäsi helppoa)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back