tiedät verilog XL

B

blowfish

Guest
HAI laglead,

Kiitos NEUVOJA, minä haluamme toteuttaa DELAY Locked Loop CIRCUIT tällä työkalulla.Mutta i dont riittävän hyvin tästä työkalusta enkä ole sitä.Voisitteko kertoa sivuilla, joilla voin saada sen.
Last edited by blowfish koskevat 24 marraskuu 2006 14:23, muokattu 1 kertaa yhteensä

Hei,

Voiko joku kertoa minulle, mistä voin ladata ilmaisen version Verilog XL (täydellinen paketti), joka voidaan asentaa Windowsin tai lähettää minulle sivuston ja oppimateriaalien ja manuls koskevat sitä.

Siirry tämän linkin kautta ...

ftopic113539.html

kaikki parhaat

Hei,

Olisi mukavaa, jos saisin työkalun tai käsikirjat, koska i-kirjain dont hankkia työkalua (verilog XL).

Onko olemassa ilmainen versio täysin toimiva väline, jota voidaan käyttää verilog XL simulointiin.

Uskon ladannut hakuteos tämän sivuston itse ........

käsikirja Verilog XL.

Etsi vain tätä osa-foorumin ......

Hei,

Voisiko joku kertoa minulle tapa lisätä verilog koodit verilog XL-työkalun ja piirtää kaavioita ja Verilog XL ja lopulta simuloida koko suunnittelun.Olen uusi tämän työkalun, jotta voitaisiin mahdollisesti verkkosivuilla tai linkin, joka on muutamia esimerkkejä (gate-taso Circuit taso) simulointi sekä käyttämällä verilog XL.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back