Tiedot AC servo moottorin ohjain

K

kieennx

Guest
Hei kaikki, olen yrittänyt suunnitella AC servo moottorin ohjain mutta kokemukseni tästä kenttä on lähes nolla. Voiko joku antaa minulle tietoa: - arkkitehtuuri servomoottoreita (AC / DC). - Tapa ajaa niitä. - Erityinen μPs tai μCs joita yleensä käytetään näissä järjestelmässä. - Mallikuvioita, sovellus huomauttaa, käyttäjän opas ... Kaikki tieto on tervetullutta. Ystävällisin terveisin, Kieennx. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 20 minuuttia: [/color] [/size] Antakaa linkkejä jos mahdollista. Kiitos paljon. Terveisin, Kieennx.

AC Servomoottorit ovat itse asiassa AC koneissa, mutta tukee äärimmäisen max. virtaukset, kuormitus ja nopeus. Joilla on korkea max. Nykyinen kiihtyvyys on suurempi (voi käynnistää ja pysäyttää nopeammin). Voi olla erilaisia ​​tulkintoja, kuten Harjaton DC-koneita, kun sen sijaan, DC koneissa, joissa nykyinen invertoidaan brashes, teet sen antamalla ulkoiseen piiriin, mikä merkitsee itse asiassa, että annat vaihtovirtaa asiassa. Kuin voi olla AC-moottorit yksi vaihe tai 3-vaihe. Olen työskennellyt tasavirtamoottorit jolloin sinulla on 4 neljänneksessä chopper-tai invertterit jos AC-moottorit. Molemmissa tapauksissa tarvitaan IGBT transistoreita, jonkinlainen yhdistelmä bipolar ja MOSFET transistorit (korkea syöttö inpedance, mutta suurikapasiteettisten virta). Unforetunatly, minulla ei ole mitään pdf-asiakirjoja tai linkin. Mutta kokeile google.: D

Hei Belsugului, Kiitos oppaan vaikka se perus. Voiko kukaan auttaa minua tarkemmin tässä jaksossa? Terveisin, Kieennx.

IR on erityinen IC tehdä AC servo-ohjaus työ. Niillä on myös hyvä IGBT / MOSFET kuljettajan ja IGBT itsensä. Kokeile niiden verkkosivuilla www.irf.com Onnea TR2000: D

miten SEVO pyörittää 360 digree auttakaa minua! en voi korjata SEVO laitteisto. kaikki Technique ohjelmoinnissa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back