Tiedustelu siitä voittoa patch-antenni

S

saran7507

Guest
Hi All,

Olen suunnitella patch-antenni on 2.7GHz ja ulottuvuutta leveys ja pituus ovat 25mm ja 25mm vastaavasti.Tämä tehtiin käyttämällä CST mikroaaltouuni studiossa.Saan voitto noin 6.5dBi tässä ohjelmisto.

Ja minä rakennettu 2 patch-antenni käyttäen "ruskea" kupari ja kiinnitetty sekä PCB poistamalla edellisen painettu kuparia.

Olen testaus sekä patch-antenni kuin lähetin ja vastaanotin.Etäisyys on 1,5 m.Olen lähettävä 10dBm ja se saa noin-38dBm.Kaapeli menetys on noin-1.67dBm.

En saanut mukavaa saada arvo jälkeen laskettaessa peräisin olevaa linkkiä talousarvio.

Ja käyttämällä patch-antenni laskeminen yhden verkkosivuilla sain ulottuvuus leveys ja pituus ovat 34mm ja 26mm vastaavasti.

Mikä ulottuvuus minun pitäisi seurata?Tällä hetkellä olen testaus molemmat ulottuvuudet (25 ja 25, 34 ja 26), mutta ei voinut saada kiva saada.Voisiko joku ehdottaa minulle, miten saada hyvä hankkia?Odotan saada noin 6dBi.

Waiting for your reply.Kiireellistä! Urgent!

Olisin kiitollinen kaikille vastata minulle.terveisin,
Saranen

Hi All,

Voisiko joku antaa minulle ehdotus perustuu kysymykseen, että ammun sinua?

Waiting for your reply.

Terveisin,
Saranen

Uskon, että etäisyys olisi lisättävä, koska Fariis kaava on pitkälle alueelle (vähintään 10 * lambda).Lisäksi suurin säteilyn suuntaan kahden antenns olisi yhdenmukaistettava.

saran7507

6dBi tuntuu melko korkea arvo korjaustiedostoa vuonna FR4@2.7 GHz, odotan suunnilleen 0 dBi.

Teitkö käyttää oikeaa substraatti menetys CST?
Teitkö chack varten Retrn menetys simulointi ja mittaus?

Mazz

Hi Saranen,

Etäisyys Tx ja RX-antenni olisi 2DxD/lamda

terveisin,
balaguru.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back