Tietoa Duplexer simulointi Designer.

B

bigfish

Guest
Olen tehnyt Duplexer simulointi Designer. I simuloitava Rx suodattimen ja Tx suodatin erikseen frist.Then I yhdistää niitä Ant satama pidän palata menetys on huono. En tiedä, miten tun sen parempi, että kukaan voi auttaa minua ? liitäntävaatimuksia on minun simulointi picture.3ku.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

On hyvin simulaatio yhden suodattimen HFSS, En saada käyrä koskaan olen tarkoittaa, että se on tarpeen parhaan preformance tietokoneille.
Olen huomioon, jos olet kiinnitä HFSS files.thks!

sinulle diplexers simulointiin, olen sitä mieltä, että `s tärkeää hana pituus yhtenäisen fiters, että RX filers, voit käyttää neljäsosa pituus on TX f0, ja lanka piireihin kokeilla sitä.

Oma simulointi on tehty ANSOFT Suunnittelija kanssa ympyrä. Eivät on HFSS simulation.You Tiedän tarkoittaa?

En näe!
miten on piirin malli?Käytän yleensä jäljittelemiseen malleja ADS hyvin helposti, ei suunnittelija.

et voi vain yhdistää kaksi suodatinta yksi Duplexer

Kun suunnittelet suodatin on oletettu kiinteä, laajakaista tuotos impedanssi.Kun Duplexer, kaksi tuotos satamissa sekä nähdä kiinteä, laajakaista tuotos impedanssi samanaikaisesti tuotoksen impedanssi muiden satamassa.Tämä tarkoittaa sitä, että sinun täytyy nipistää molempia suodattimia vastaavat uuden tuotannon kuormitus, että se on.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back