Tietoa testiemolevyt

T

Tavakoli

Guest
Terve
Olen aloittelija ja käyttää FPGA: n niin haluaisin tietää, miksi käytämme FPGA: n kanssa testiemolevyt (voimme ohjelmoida FPGA: n ja käyttää niitä ilman testiemolevyt)

thnx

Cyberprzestepcy atakują routery domowe, aby dostać się do kont bankowych Polaków - ostrzega zespół CERT Polska. W ten sposób przestępcy dążą do wyłudzenia danych logowania klientów banków i jednorazowych kodów autoryzacyjnych, a w rezultacie do kradzieży pieniędzy z kont.

Read more...

Eveluation levyt (riippuen kumpi) lisäksi voidaan käyttää prototyyppien ympäristöissä.

Koulussa käytämme @ ltera EVB (opiskelija).Nämä levyt on kytkimet ja näyttöjen ja LED asennettu niin ihmiset eivät ole yhteyttä niihin.Just ohjelma ja testaus.

Muut EVB's on vain reiän läpi levyt (HC11) ja käyttäjä voi sijoittaa osia suoraan alukselle, mutta silti on lanka ne kiertoon.

EVB todella palvelevat 2 tarkoituksiin.
1.säätää niin että ihmiset käyttää aluksella ja jos hanke on massa producable, lisätä myyntiä.

2.antaa opiskelijoille, hobbiest ja ammattilaisille mahdollisuuden nähdä, mitä tuote voi tehdä.Uudelleen, jos kaltaisia ihmisiä, tulevaisuudessa myynti.

Hope this helps
uusimaa

Terve

Olen täysin samaa mieltä wa.eavluvation boards R käytetään antamaan joustavuutta ja veratility on beginers.myös näiden elinten tarkastus ja testaus suunnittelu on helppoa, koska sillä on lukuisia suppoting tulot ja lähdöt ovat antama tarjoaja.myös, että RISC laitteen faliures on myös rreduced on pienin silloin, kun käyttäjä doesnot on paljon kokemusta asiasta.

hei
Ashish

Eval levyt on oikea tapa oppia FPGA.Te dont huolehtia laitteisto-ongelmia niiden kanssa, jotka saatat kohdata jotain on suunniteltu itse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back