Tietoja alipäästösuotimen ja ylipäästösuotimen

W

winonet

Guest
Hei kaikki, olen uusi sähköisen ja haluan tietää, mitä etuja / haittoja käyttämällä ensimmäisen asteen suodatin vs kolmannen tai korkeamman asteen suodatin? ja viimeinen kysymys: mikä on suurin tilaus tai analoginen suodatin, joka voidaan rakentaa? Kiitos apua on mukava päivä

Vähemmän navat maksavat vähemmän. Lisää pylväät ovat korkeammat vaimennus pois bändin. Niin pitkälle kuin suurin määrä napoja, on käytännön raja, kun kytkimen kautta välisen ilman tulon ja lähdön on korkeampi, että signaalin suodattimen läpi asiallista vaimennuskaistassa. Yleensä, 60 dB on käytännön raja kaistan ulkopuolinen vaimennus.

En ole varma, jos edellä vastauksessa vastaa kysymykseen kokonaan. Näin ollen, jotkut addtional huomautukset: 1). Kukin alipäästösuotimesta on pass alueen, siirtyminen alue ja vaimennus alueella. Siirtyminen alue kolmasosa asteen suodatin on pienempi kuin ensimmäisen asteen suodatin, koska kaltevuus suodattimen siirtofunktio on jyrkempi. Tämä tarkoittaa sitä, vaimennus alueen, joka on melko lähellä loppua päästökaistan vaatii korkeamman asteen siirtofunktio. 2.) Ei ole mahdollista korjata yläraja järjestyksessä suodattimen. On monia, monia näkökohtia, jotka vaikuttavat päätöstä suodattimen järjestyksessä (topologian suodattimen, kustannukset, monimutkaisuus, viivettä näkökohtia, aika vasteen, täsmällisyys, virrankulutus ...)

Kiitos, te auttaa minua niin paljon. Minulla on kysymys: onko rajataajuus muutos muutamme suodatin tilauksen? miksi?

Tätä kysymystä ei voi vastata, koska suodattimen vaihto järjestys ei edellytä toisen suodattimen rakenne uuden mitoituksen. Tämä tarkoittaa: Olet vastuussa suunnittelusta. Ehkä Tarkoititko seuraavaa: Voiko kaksi suodatinta eri tilauksia on sama rajataajuus? Vastaus on: kyllä.

voit pitää nämä mielessä: - korkeamman suodattimen järjestyksessä suuremman suodattimen virrankulutus ja piin alue (integroitujen), tietyllä kaistanleveydellä - korkea jotta suodattimia ei voi käyttää sisällä palautteen rakenteissa kuitenkin saavuttaa tekniset ihanteellinen suodattimen halutaan, miksi? coz haluat tukahduttaa korkeampia taajuuksia yli tietyn, joten toinen järjestelmä vaatii sinua toimittamaan signaalin erityisiä SNR .. lyhyesti, freq. speksit järjestelmien käytät suodatinta niiden välillä johtaa vaatimus suodattimen suunnittelu

........... - Korkea, jotta suodattimia ei voi käyttää sisällä palautteen rakenteissa
IC98, ota voit tarkistaa / selittää tämän lausuman? Minulla on epäilyksiä siitä.

LvV, se on yksinkertainen, mutta en tiedä kuinka paljon kuvausta on tarpeen. Jos olet lukenut joitakin perustavanlaatuisia tekstiä kirjoja piiritekniikan Gray & Meyer, Sedra & Smith, Razavi, ja toiset, olet ehkä löytänyt joitakin materiaalia palautetta vakautta analyysiin korkea-vahvistimia (operaatiovahvistimet). jos näin on, yleensä suodatin (tietyllä vahvistus, alemman ja ylemmän rajataajuudet) on voidaan olettaa yleisesti vahvistimen (eli operaatiovahvistimen), ja päinvastoin! ja kaikki tutkimukset voidaan analysoida suodatin palautetta rakenteessa. OK?

Hei IC98, ehkä nyt ymmärrän mitä tarkoitat. Tietenkin tulee olemaan vakautta ongelmia, kun taajuus riippuu lohkon suuruusluokkaa 2 (tai enemmän) on osa yleistä takaisinkytkentäsilmukan. Mutta tämä ongelma - minun mielestä - ei ole mitään tekemistä alkuperäisen kysymyksen, joka enemmän tai vähemmän oli perus yhden koskien suodatin teorian. Siksi väärinkäsitys. (Ensimmäinen vaikutelma oli, että et salli korkeampia suodatinta tilauksista toteutettu palautetta topologioita.)

- korkea jotta suodattimia ei voi käyttää sisällä palautteen rakenteissa
Tietenkin voit suunnitella suodatin tilaus> = 2, jota voidaan käyttää silmukka, se yksinkertaisesti tarvitsee hallitseva napa. Sikäli lausuma on virheellinen, ehdottomasti puhunut. Mutta pääosin se vastaa kysymykseen, jota ei ole pyydetty. Ja mielestäni se ei käsitellä mielekästä luokka luokittelussa suodattimia.

LvV, FVM luulen vastannut kirjoittajan kysymykseen minun ensimmäinen vastaus tähän viestiin. Tietenkin, että "tietenkin voit suunnitella fiter järjestyksen suurempi kuin mitä haluatte takaisinkytkentäsilmukassa", mutta silmukka on epävakaa. Ongelmana on, että sikäli tiedän, kun malli järjestelmä (piiri) ja määräävää navat (sanoa enintään kaksi), jos on enemmän nondominant navat (vaikkapa n pylväät), joten te sanotte meidän järjestelmässä on n +2 (määräävä) tilaa .. Ehkä se riittää kirjoittaja! onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back