Tietoja LDO

M

myql

Guest
Hei,

Voisiko joku kertoa minulle, mikä on tärkeää saada tai mittaamalla arvo Ignd nykyisen, VOUT tarkkuus, kuorman reg-ja linja reg mittaukset?Voitko antaa joitakin artivcle käsitteleviä toimintoja ja parametrien testaukseen LDO?Kiitos

Tietoja arvo Ignd minulla ei ole aavistustakaan (et ole aivan erityinen, ehkä se liittyy kanssa jännitehäviö välillä LDO ja kuormitus, joka johtuu sarjan vastus yhteys)
VOUT tarkkuus (jos en ole väärässä) liittyy tuotannon saat, eli LDO ehkä säädellä hyvin tarkasti jännite, mutta kuinka lähellä on se, että jännite on yksi ilmoitti lomakkeessa?(Katsokaa määritelmät tarkkuutta ja täsmällisyyttä, en koskaan tietää varsin hyvin, joista yksi on joka itse ^ ^;;)
Kuorma asetus liittyy kuorman kuten nimikin kertoo, tämä kertoo, kuinka paljon ulostulojännitteen LDO muutokset kuorman (jos kysytään enemmän tai vähemmän virtaa output).
Line asetus kertoo, kuinka paljon lähtöjännite muuttuu, kun muutat jännite panos LDO (muuttamatta mitään tuotannon puolella).
Toivottavasti tämä auttaa vähän.

Ignd on toivottua virta, joka kulkee läpi kuljettajan transistorin missään lastitilanteen .. On toivottavaa laskettaessa LDO tehokkuuden ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back