Tietoja Timequest ajoitus analysaattori

T

trupesh.vasoya

Guest
miten käyttää timequest ajoitus Analyzer, ota joku voi kertoa minulle siitä, mitä tahansa helppo menetelmä tai näytteen esimerkki siitä, että en ymmärrä siitä rajoite käyttää sitä auttakaa minua .... Kiitos

Tässä on yksinkertainen opetusohjelma uskon voisi auttaa sinua: Kiitos.

Kiitos hairo, sen todella hyödyllinen minulle, mutta minun todellinen ongelma on, jossa kunnossa meidän on asetettava tämä rajoittaa vuonna timequest ajoitus analysaattori ja mahdolliset esimerkiksi jos asentaja eivät sovi design-laite (FPGA) ja meidän on käytettävä timequest asetetun jotka rajoittavat .. Odota myönteistä vastausta .. Thanks,

asentaja eivät sovi design-laite (FPGA) ja meidän on käytettävä timequest asetetun jotka rajoittavat
Miten on mahdollista käyttää ajoitus rajoitteet käyttäen timequest jos malli ei sovi tiettyyn laitteeseen? En ymmärrä sitä. Jos malli ei sovi erityisen FPGA, me vain yksinkertaisesti vaihtaa suuremman FPGA. Kiitos.

kyllä ​​te aivan oikeassa, oikeastaan ​​olin hieman hämmentynyt tästä aiheesta niin .... vihdoin tiedän timequest ajoitus analysaattori. Kiitos avusta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back