tietojen kirjoittamista USB MATLAB

H

hansmuller

Guest
Hei kaikki. Haluan käyttää USB-porttiin Matlabilla. Aion kirjoittaa mitään tietoja USB-porttiin ja PIC sarjan 18f2550 tai 18f4550 (en ole päättänyt vielä) lukee tätä dataa suoraan USB. Tietääkö kukaan miten hallita ja kirjoittaa dataa USB-porttiin MATLAB? Tarvitsen help.Thanks etukäteen.

Olen myös edessään sama ongelma, olen etsinyt Internetissä vuodesta noin 2 monthes nyt, mutta ilmeisesti et voi käyttää MATLAB USB tiedonhankinta saamatta joitakin ylimääräisiä plugins [kuten ohjauskorttipaikkaa ja tavaraa]. Myös sen huomattava, että U voi tallentaa USB tuotantopanokset usb kautta MATLAB, luomalla DLL tiedostot ja vaatii heille kautta MATLABin pääikkunassa [komento puhelu DLL on "LoadLibrary']... mutta sikäli kuin minä KNW et voi käytön että reaaliaikaiseen puunkorjuu, sinun lähtötiedot on tallennettu jotenkin. dat tiedosto joka sitten u gonna uudelleenkäyttöä varten MATLAB ... Kuten neuvoja, mielestäni se n. aika alkaa miettimään usuing tavallista serial "RS232", joka on täysin tue Matlab ... vaikka tämä ei ole hyötyä moniin labtops olemassa USB/RS232 kaapeleita [joka on WHT olen alkanut tehdä, vaikka i dont KNW miten tämä käytännössä toimi minun hakemuksen mutta yritän sitä ..] Voit käyttää Simulink työkalu sarjakaapeli ... tai u voi kirjoittaa "Help sarja" tärkeimmistä MATLAB ikkuna lisäohjeita .. Onnea; Abuelezz PSattached on lohkokaavio korttelin U saattavat tarvita ur sovellus

THX vastauksenne. kyllä olet oikeassa mielestäni USB portit ei tueta MATLAB kuin sarjaportti. Uskon myös käyttää sarjaportin sijasta USB. Toivon USB RS232 muuntimet toimivat hyvin MATLAB koska sillä tiedän jotkin sovellukset eivät toimi mukavasti muuntimet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back