Tietojen siirtäminen / ohjelmaan yhdestä PIC toiseen?

M

mattb94509

Guest
- Iltapäivällä kaikille, olen uusi täällä joten anteeksi tiedon puutteesta tai oikean terminologian. Tarvitsen neuvoja. Minulla mikro siru (PIC18F2525-I/SP ja PIC18F 2620-I/SP), joka sisältää tiedot / Program että haluaisin kopioida / transter siirrettiin uuteen PIC CHIP. Voidaanko tämä tehdä Ymmärrän, että olen ehkä ohjelmaa, kuten WIN PIC800 ja Pic Programer. Onko tämä mahdollista, joku kuten minä hyvin vähän tietoa tekemistä. Data / ohjelma on peräisin yritys 80-luvulta, joka ei ole enää liiketoimintaa niin findinf näitä tuotteita on hyvin vaikeaa. Jos en pysty siihen, voi joku viitata minun yritys, joka tekee? Kiitos aikaa. Matta

Jokin viesti ei ole järkeä: PIC 18Fxxxx ovat erittäin uusia mikro niin miten yritys 80-luvulta, joka ei ole enää voisi tehdä tuote on näiden sirujen (ellei yhtiö ollut sukupuuttoon ei kauan sitten - tässä tapauksessa mitä kirjoitit on turha info). Anyway, takaisin ongelmaan: voit kopioida ohjelman ja tietoja sisällä mikro jos ne eivät ole suojattuja. On joitain sulakkeita ja jotkut asettaa suojaa vai ei suojaa sisältöä lukemalla mikrokontrollerin. Voit tarkistaa tätä PIC ohjelmoija ja niihin liittyvien ohjelmistojen (kuten annoit esimerkki). Todennäköisesti, sillä ne ovat osa tuotetta, sisältö on suojattu, niin mitään tekemistä tässä asiassa.

Kiitos vastauksesta, kuten sanoin, en ole kovin perillä näistä asioista. Lelu Yritys meni konkurssiin puolivälissä eighties ja uskon, joku käyttää heidän tietojaan ja ylimääräistä DIY koodaamista programed se noihin pelimerkkejä. Jotta Tietääkseni se ei ole kaupallinen tuote, mutta DIY sovelluksiin. Jälleen mikä olisi halvin tapa nähdä, jos voin siirtää sen toiseen siru. Jos ei, kiitos aikaa.

Ok. Näyttää siltä, ​​että joku on korvaamisesta alkuperäisessä elektroninen piiri käyttämällä mikro. On mahdollista, että PIC ei ole suojattu, koska se ei kuulu kaupallisen tuotteen. Sinulla on jo ohjelmiston ohjelman vastuuhenkilöt. Tarvitset ohjelmoija piiri käyttää tätä ohjelmistoa. WINPIC800 on yhteensopiva useiden DIY ohjelmoijat, jotka voidaan rakentaa. Jos sinulla on elektroniikan tuntemus ja helposti osia ja komponentteja, tarkista sisällä valikoissa WINPIC800 mitä nämä piirit e etsi kaavioita internetissä. Kun käytän JDM tyyliä ohjelmoija Winpic800 ja mielestäni on helpointa rakentaa, mutta en ole varma, jos se voi ohjelmoida PIC puhuitte. Jos päätät ostaa valmista ohjelmoija, ehdotan teille PICKIT2 mikrokontrolleri. Se on halpa ja ohjelmat kaikkiin malleihin. Ottavat ohjelmoija, vain tehdä lukea ohjelman (Flash) ja tarkistaa, mitä ohjelma näkyy näytössä. Jos kaikki muisti käsittelee paluuta 0000h tai data yhtä kaikki osoitteet, alkuperäinen PIC on suojattu. Jos se palaa paljon erilaisia ​​tietoja, luultavasti et menestyneet, ja se voidaan ohjelmoida uusi yhtä PIC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back